Popularnost blogova u Hrvatskoj
Većina hrvatskih blogera su žene, najviše pišu o ljepoti
Većina hrvatskih blogera su žene, kao i njihovi čitatelji, većina ih blog piše dvije do tri godine, u kontinuitetu surađuju s jednim brendom, a ta suradnja uključuje i određenu vrstu kompenzacije, pokazuju rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni koje je provela agencija Dialog komunikacije.
Blogeri najvećim svojim problemom smatraju neplaćanje suradnje, podcjenjivanje blogera i nespremnost brendova na suradnju. Kao top trendove izdvojili su video blog/vlog, miks sadržaja i društvene mreže.
Iako blogeri prepoznaju video format kao vodeći komunikacijski trend još uvijek većina njih nije počela s implementacijom. Blogeri su u istraživanju istaknuli kako žele personalizirani pristup, više plaćenih suradnji i priznanje za svoj rad.
Žene čine čak 91 posto blogera, njih 56 posto ima između 25 i 35 godina i visoku stručnu spremu (44 posto), žive većinom u Zagrebu (41 posto), njih 43 posto stalno je zaposleno, a honorarno 20 posto.
Blog ili online kanal na kojem objavljuju sadržaj blogeri smatraju hobijem (80 posto), a njih 59 posto ne zarađuje od njega. Od blogera koji zarađuju putem bloga, zaradu najviše ostvaruju plaćenim kampanjama i recenzijama.
Zanimljivo je da čak 68 posto blogera ne objavljuje video, ali su zato prisutni na većini društvenih mreža, najviše na Facebooku (94 posto), Instagramu (82 posto) i You Tubeu (42 posto).
Najviše sadržaja objavljuju na hrvatskom jeziku, dok ih gotovo 30 posto piše/objavljuje i na engleskom. Najzastupljenije kategorije su ljepota (67 posto), moda (37 posto), gastro (29 posto) i putovanja (28 posto).
Većina blogera nema dugi blogerski staž već pišu blog dvije do tri godine (34 posto), uglavnom objavljuju više od pet blog postova mjesečno (32 posto), a većina njihovih čitatelja/gledatelja su žene (80 posto).
Više od dvije trećine blogera surađuje s brendovima, a njih 57 posto brendovi kontaktiraju sami, dok ih samo 14 posto izravno, proaktivno kontaktira brendove. Najviše u kontinuitetu surađuju s jednim brendom, a većina suradnji uključuje određenu vrstu kompenzacije.
Istraživanje je provedeno u listopadu na uzorku od 203 blogera.
Vezane vijesti
-
U Hrvatskoj, nažalost, ne postoji službeni program prevencije, kao ni program školske naobrazbe o seksualnim pravima
-
Polovica ispitanih smatra da su žene u Hrvatskoj diskriminirane
-
Prema nedavnim istraživanjima od celulita trpi približno 80 posto žena razvijenoga svijeta i potrebno ga je shvatiti ne samo kao estetski već i kao zdravstveni problem
-
Pandemija koronavirusa posebno je negativno utjecala na mlade zbog čega će sljedeća godina biti posvećena problemima s kojima se suočavaju, od uskraćivanja obrazovanja do porasta problema s mentalnim zdravljem, upozorili su europarlamentarci u raspravi o proglašenju 2022. Europskom godinom mladih.
Izdvojeno
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14) i zadržali stopostotni učinak.
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.