Ostalo / Intervjui

ususret sezoni

Frane Skoblar: Imamo razloga za optimizam!

Frane Skoblar: Imamo razloga za optimizam!

Već je 10 godina u srcu grada - ima najljepši pogled na rimski forum i zadarski kanal. Boutique Hostel Forum čak je četiri puta ponio naslov najboljeg hrvatskog hostela.

S Franom Skoblarom, voditeljem marketinga Turisthotela, porazgovarali smo o pandemijskom vremenu u kojem je naš hostel ipak opstao, uz pogled unaprijed.

Skoblar nam otkriva je li realno očekivati povratak na predpandemijske brojke.

Očekivano popuštanje mjera na glavnim emitivnim tržištima te najave zračnih prijevoznika o vraćanju starih i uvođenju novih linija prema Zadru razlog su za optimizam, poručuje, a isto tako, najavio nam je i kako će Turisthotelu trebati barem 300-ak sezonskih djelatnika najrazličitijih profila. S Franom Skoblarom razgovara Iva Pejković.

88b6c2eb81080f6a5eec2490c5b7b5ad.jpg?v=2Ako se ne varam, 2012. hostel je započeo s radom. Koliko se od tada do danas mijenjao koncept ponude? Zgrada u srcu Zadra u kojoj se nalazite - diktira li ona ritam radova i intervencija?

- U pravu ste, Boutique Hostel Forum započeo je s radom 2012. što znači da ove sezone, točnije u srpnju, punimo okruglih 10 godina. Koncept ponude od početka je ostao isti: prvi kat namijenjen je backpackerima s obzirom da se tu nalaze hostelski dormitoriji koje nazivamo FORUM CHAT sobe.

Osim CHAT soba, na prvom katu nalaze se i zajednicki sadrzaji poput prostora za druzenje i gazeba; FORUM META, dvokrevetne sobe na drugom katu namijenjene su parovima ili gostima koji putuju s prijateljem ili kolegom pa se i kreveti po potrebi mogu razdvojiti ili spojiti.

Na drugom katu nalazi se i sala za doručak. Na trećem katu, odnosno "posebnom katu", kako ga volimo zvati, nalaze se luksuzne privatne sobe s bračnim krevetima FORUM LUX, potpuno okružene ogledalima s pogledom na zadarske znamenitosti.

Prvi smo hostel u Zadru koji s pravom nosi epitet boutique, a osim dizajnerskog interijera, komparativna  prednost u odnosu na ostale objekte sličnog tipa u Zadru je i jedinstvena lokacija i najljepši pogled na Rimski forum i Zadarski kanal.

Oaza ste za backpackere i goste koji nam dolaze zračnim prometom. Koliko se u pandemijskoj sezoni hostel morao prilagoditi situaciji? Što je predstavljalo najveći izazov?

- Osim kao oaza za backpackere, ali i ostale goste koji preferiraju uslugu hotelskog tipa, u 10 godina postojanja, kvalitetu koju nudimo znala je prepoznati i struka. Na najvažnijem događaju hrvatske turističke industrije, Boutique Hostel Forum čak je četiri puta ponio naslov najboljeg hrvatskog hostela. Priznanje je tim vrijednije ukoliko znamo da ga dodjeljuje Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora.

U predpandemijskom razdoblju, avio gosti iz zemalja poput Velike Britanije, SAD-a, Juzne Koreje ostvarivali su značajan udio u ukupnom broju noćenja.

Za vrijeme pandemije zbog restrikcija u zračnom prometu, bili smo prisiljeni preorijenirati se na bliže destinacije poput Francuske, Poljske, Njemačke, a sve važnije je i domaće tržište koje nam je u 2021. bilo drugo po ostvarenim noćenjima, odmah iza Njemačke.

Je li hostel otvoren cijele godine?

- Otvoreni smo gotovo citavu godinu. Tradicionalno zatvaramo u siječnju nakon božicno-novogodišnjih blagdana da bismo opet otvorili početkom ožujka. Zimski period mirovanja u pravilu se iskoristi za popravke i godišnje odmore djelatnika, te za pripremu nove turističke sezone koja u Zadru kreće s prvim letovima.

Više nego ikad svjesni smo važnosti i značaja digitalnog marketinga. Na cijeni je inovativnost i kreativnost. Kako po tom pitanju stoji naš hostel? 

- Slažem se. Boutique Hostel Forum od svog otvorenja poznat je po inovativnim kampanjama. Oglašavanje putem digitalnih platformi nezaobilazno je i prakticiramo ga od samih početaka. Osim uobičajenih oglasa na Google Search i Display mrežama te društvenim mrežama poput Facebook-a i Instagrama, od 2017. pišemo i vlastiti blog na engleskom, njemačkom, francuskom, hrvatskom i korejskom jeziku. U pet godina objavili smo više od stotinu članaka najrazličitije tematike, sve s ciljem promocije hostela, Grada i Županije.

Javljaju li vam se vlogeri i influenceri i nude suradnju? 

- Suradnje s kreatorima digitalnog sadrzaja i influencerima sastavni su dio marketinških aktivnosti. Zbog svog atraktivnog dizajna i, naravno, pogleda, interesa za suradnju nije nedostajalo. Vjerujemo kako 2022. nece biti iznimka.

Možete li nam otkriti kakva su očekivanja za ovu sezonu? Mnogi dionici turističkog sektora su optimistični. Je li realno očekivati povratak na predpandemijske brojke?

- Nakon dvije izazovne pandemijske godine, očekujemo da ce se situacija u 2022. normalizirati i da ćemo uhvatiti priključak za 2019. koja je u hrvatskom turizmu zapamćena kao rekordna. Očekivano popuštanje mjera na glavnim emitivnim tržištima te najave zračnih prijevoznika o vraćanju starih i uvođenju novih linija prema Zadru razlog su za optimizam.

Hoćete li za ovo ljeto pojačati Turisthotel tim?

- Turisthotelov tim pojačava se iz godine u godinu, a pandemijsko razdoblje pritom ne predstavlja nikakvu iznimku. Predviđamo da će nam za sezonu 2022. na razini tvrtke biti potrebno 300-ak sezonskih djelatnika najrazličitijih profila. Svi zainteresirani mogu nam se javiti s otvorenom molbom na e-mail posao@turisthotel.com.hr ili popuniti online prijavni obrazac na nasoj korporativnoj web stranici (www.turisthotel.com.hr) za neki od oglasenih radnih mjesta. 

 


Reci što misliš!