Ostalo / Intervjui

u svijetu pr-a

Izabela Laura: Postoji toliko dobrih priča koje zaslužuju da ih se vidi i čuje!

Izabela Laura: Postoji toliko dobrih priča koje zaslužuju da ih se vidi i čuje!
Bojan Bogdanić

Što se krije iza riječi "Helou"? Poduzetnička priča Izabele Laure, s kojom smo porazgovarali o brojnim detaljima iz domene komunikacija, odnosa s javnošću i onome što za mladu Zadranku predstavlja ovaj posao - a to je privilegija predstaviti dobru priču!

Završila je gimnaziju Jurja Barakovića i upisala Nutricionizam na PBF-u ali vrlo rano je shvatila da to nije "to", odnosno, da je zanima i novinarstvo, gluma, komparativna književnost koju je na kraju i diplomirala.

Od studentskih dana bavila se kreativnim radom. U sklopu zagrebačkog Kinokluba, Blanka, CeKaPe-a radila je na projektima produkcije, kreativnog pisanja, pisala filmske kritike, a i danas objavljuje tekstove u nekoliko časopisa. PR Management završila je na učilištu Experta u Zagrebu.

- Shvatila sam da mi odgovara posao koji uključuje druženje, kretanje i stvaranje. Kod nas kao da postoji onaj jedan neizgovoreni pritisak da se moraš ''odmah'' odlučiti što želiš biti u životu i time se baviti dugi niz godina. Vjerujem da se uloženi trud, učenje i istraživanje isplate. Čovjek treba imati zanimanje koje ga usrećuje. 

Zanimalo nas je kako je uopće krenula u pustolovinu poznatu kao samozapošljavanje, jer znamo da je u Hrvatskoj uvijek prisutan jedan grč kada se treba otisnuti u samostalan biznis i posebno borbu s potrebnom administracijom i sredstvima. 

- Da, to je pravi izazov. Možda i jedna podsvjesna potreba za kontrolom. Ali odlučila sam da krećem, posebno zato što znam koliko ima priča koje zaslužuju da ih se čuje i vidi.

Naš obrazovni sustav definitivno bi trebao poraditi na edukaciji mladih o tome što ih sve čeka kada ulaze u svijet zapošljavanja. Najviše sam naučila od svojih suradnika i asistenata s kojima sam surađivala na projektima. Pogotovo to koliko je važno biti odgovoran i motivirati ljude, pohvaliti ih kada nešto dobre naprave, a ne samo kritizirati ono što nije dobro. Zadovoljan radnik je i produktivan radnik koji u radnu atmosferu donosi pozitivnu energiju, ali i daje bolje rezultate. 

Mlade tvrtke i poduzetnici, kulturno - umjetničke organizacije - to su Izabelini klijenti, jer kako kaže, najvažnije je shvatiti koje vrijednosti stoje iza određenog brenda, odnosno poslovanja te ih znati istaknuti na pravi način.

To su, redom, sve zbilja dobre priče za koje daje sve od sebe kako bi ih učinila što vidljivijim u medijskom prostoru, ali i kod ciljnih javnosti. 

Što se tiče vrijednosti koje stoje iza Helou-a (posjetite OVDJE), Izabela kaže kako su joj najvažniji pouzdanost, odgovornost i kvaliteta.

Isto se odnosi i na potencijalne vanjske suradnike koje angažira kada radi na većim projektima. 

U posljednje vrijeme zanima je područje audiovizualne produkcije, kao npr. rad na kreiranju scenarija za promo videa, ali i copywriting te stvaranje sadržaja za web kojima se sve više bavi.

Morali smo se dotaknuti i našeg lijepog grada...koliko je Zadar izgradio imidž? Koliko smo zanimljivi gostima, jesmo li se malo uspavali?

- Zadar ima golem potencijal. Treba mu više lokalnog, kvalitetnog sadržaja, eventi koji bi se radili tijekom cijele godine, pa čak i Advent može biti još bolji. Turisti žele iskusiti upravo naše lokalne specifičnosti, gastronomiju, kulturu, glazbu. 

Prostora nam ne nedostaje, ali treba osmisliti više događanja. Mislim da treba imati više povjerenja prema mladima, dati im priliku da pokažu što mogu, ulagati u mlade - vjerujem da nam oni sve to mogu ''vratiti''.

Izabela Laura radila je na Betina film festivalu, a posebno je povezana s mladom ekipom Drame plus i redateljem Vinkom Radovčićem za kojega ima samo riječi hvale.

Projekt Lektira na sceni prepoznala je i ugledna nakladnička kuća Školska knjiga. 

- Energija tih mladih ljudi obogatila je cijelu zajednicu. Ne samo da ih je prepoznala struka pa su imali nominaciju za Nagradu hrvatskog glumišta, već su zaista u kazalište privukli mladu publiku. Znamo kako je to teško u vremenu brzih medija, privući im pažnju, zadržati je. 

Ljudi se oslanjaju na riječi, a to je kompleksno, i lako dolazi do "šumova", pojašnjava.

- Treba znati pročitati tko je vaša javnost i na koji način joj pristupiti. Odnosi s javnošću zapravo su jedan most između nekog brenda, institucije ili osobe te javnosti. Uz pomoć PR-a, informacija se prenosi na pravi način i to je onda dobro obavljen posao. Percepcija odnosa s javnošću kod nas je još slabašna, ali razvija se. Odnosi s javnošću danas trebaju svakome, ne samo političarima. Puno je sličnih usluga i proizvoda, zato je važan brending, izdvajanje, gradnja imidža i prepoznatljivosti. Ono što nas kao javnost odmah osvaja bit će prije svega emocija, manifestirana u vizualnom, ali i sadržajnom dijelu. Iznimno je važan način na koji komuniciramo vrijednosti iza kojih naše poslovanje stoji - ne samo riječima već i djelima. 

Znaju li ljudi dobro komunicirati? Posebno u vremenu krizne komunikacije pokazalo se koliko je ovo područje važno, kaže Izabela Laura. Povjerenje su joj dali Misfit hair & beauty studio, Alimentarius nutricionizam, a od stranih i nacionalnih brendova Belle Epoque Fashion i ICBD. 

A zašto Helou? 

- Nekako mi je zvučalo kao simbol jedne otvorenosti, srdačnosti i iskrenosti. To bi ujedno bile i odlike mog komunikacijskog stila.

 


Reci što misliš!