LJUBAV NE TRAJE ZAUVIJEK
U ovim godinama šoping u Zari vas više neće zanimati
U određenoj dobi žene prestaju kupovati Zarine krpice i okreću se drugim brendovima
Zara je s godinama stasala u brend koji obožavaju sve trendseterice te je jedan od rijetkih brendova urbane mode koji uvažavaju i rado nose slavne zvijezde, no stručnjaci za istraživanje tržišta tvrde kako opsjednutost ovim španjolskim maloprodajnim divom neće trajati zauvijek.
Modni ukus se s godinama mijenja sukladno promjenama koje proživljavamo tijekom odrastanja. Sigurno se sjećate kako ste se godinama tražili po pitanju stila sve dok niste pronašli onaj koji vam najbolje odgovara osobnosti. Malo je vjerojatno kako ste u tinejdžerskim danima kupovali u istim dućanima kao i danas kada ste izgradili svoj modni stil.
Potražite li u današnje vrijeme 20-godišnju djevojku koja u svom ormaru nema barem tri odjevna komada iz jednog od najpopularnijih lanaca ulične mode Zara, pa čak i ako prevrnete svaki kamen, teško da ćete pronaći ijednu. No svemu jednom dođe kraj.
Iako većina Zarinih ljubiteljica trenutačno ne može ni zamisliti da ormar iz budućnosti ne sadrži njene krpice, u jednom trenutku će doći vrijeme da napravite mjesta za neke druge brendove. Zanima vas kada ćete prestati kupovati u Zari?
Vlasnik analitičke agencije Insight Room Ed Dilworth i njegov tim suradnika ispitali su oscilacije u zanimanju za brend Zara, ovisno o dobi žena te su došli do zaključka kako je najviše zanimanja za Zarine modele u dobi od 23. do 27. godine, a do 33. godine zanimanje opada ispod jedan posto.
Iako se zanimanje za Zaru počinje smanjivati već nakon 25. godine, Dildworth je istaknuo kako španjolski lanac nema toliko strmovit pad u odnosu na neke druge pristupačne brendove urbane mode.
Po Dilworthovim riječima, iako Zara naginje mlađoj populaciji, njezin je dizajn konzervativniji te pruža klasične komade koji odgovaraju i nešto starijim generacijama.
'Čini se kako žene do svojih kasnih 20-ih počinje popuštati ovisnost o Zari te polako proširuju vidike i okreću se novim brendovima', izjavio je Ed Dilworth.
Vezane vijesti
-
-
-
Zara je prva shvatila kako je ključ uspjeha proizvesti što više odjeće koja će u što kraćem roku stići do kupca uz što nižu cijenu
-
Izdvojeno
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
-
Ove subote, 14. prosinca, Zadar će oživjeti u šarenilu uniformi, plesu i ritmovima mažoret glazbe!
-
Nema sumnje da je retinol jedan od najučinkovitijih sredstava za borbu protiv bora i znakova starenja kože. Taj skup sintetičkih molekula dobivenih iz vitamina A, sveti je gral pomlađujućih sastojaka - pomlađuje, obnavljaja strukturu i kvalitetu kože, zaglađuje bore, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, ublažava akne…
Reci što misliš!