Moda
Modne kuće bez kormilara
No kada ste zadnji puta u nekom relevantnom modnom časopisu vidjeli modele Pierre Cardin?
Svi mi znamo tko je u kojem trenutku u svijetu mode najjači, no svjesni smo i kako postoje velike i ugledne modne kuće koje su nekad diktirale trendove, a danas se proizvodi istih nalaze po neprikladnim dućanima za prodaju dizajnerskih stvari. Tržište je neumoljivo, a mnogi se ne znaju ili ne mogu prilagoditi vremenu. Iako se šuškanja o dolasku Oliviera Theyskensa u Halston nisu ostvarila, i ona govore u prilog tomu kako nekad slavne modne kuće pokušavaju oživjeti.
Vjerujemo kako će Marios Schwab, koji je prije dva dana stigao u Halston, u tome uspjeti. Jer ulagači jesu prepoznali potencijal i mogućnost zarade, baš kao štu su to napravili primjerice s Balmainom ili Balenciagom.
Jedno od modnih imena kojem svakako treba nov, svjež duh jest Pierre Cardin. Gospodin koji je bio izuzetno cijenjen u modnim krugovima zbog svojih za to vrijeme neobičnih kreacija, s naglaskom na geomteriju i negiranje forme ženskog tijela, danas kao da živi od svega samo ne od mode. Restauranti i slične aktivnosti jesu prisutne, baš kao i modne revije koje održava.
No kada ste zadnji puta u nekom relevantnom modnom časopisu vidjeli modele Pierre Cardin? Tek nedavno ostvarena suradnja s Paul&Joe brandom mogla bi biti nagovještaj nečeg novoga. Dotada ćemo Cardin košulje moći i dalje kupovati po tristotinjak kuna.
Laura Biagotti na ljestvici u svijetu mode nije pala kao Cardin, ali daleko je od vremena kad je lansirala Romu i kada su njene bijele kreacije oduševljavale modni svijet. Danas živi ponajviše zahvaljujući parfemima i iako se svake sezone produciraju kolekcije koje su zaista lijepe, posebice muške, nikako se ne uspijevaju nametnuti uz bok ostalim talijanskim mnogo poznatijim kolegama. Sličan slučaj je i s Kriziom.
Modna kuća Emanuel Ungaro i sama je krenula tim putem, no novi svježi dizajneri držali su ju na životu. Iako ne možemo govoriti o velikim uspjesima. Sada za Emanuel Ungaro kreira novo ime, a sama modna kuća time se odmakla od prije navedenih kolega.
Stare, usnule modne kuće predstavljaju pravu riznicu kako u financijskom tako i u kreativnom smislu. Modno naslijeđe ostavljeno iza njihovih osnivača je golemo i moglo bi se koristiti godinama kao polazna točka za neka nova imena koja će stari sjaj ugaslih imena vratiti na naslovnice najrelevantnijih modnih magazina.
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
Kako prenose strani mediji, bez velike pomoći odanih majstora Lacroix ne bi uspio
-
A kada dođe u trgovine diljem svijeta, cijene nakita kretat će se od 500 do 10000 eura
-
Jednostavno, prevarili smo se
-
Mulberry je inače osnovan 1971. u engleskom Chilcomptonu
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
-
Jučerašnjim aktualnim prijepodnevom dominiriala je tema inflacije, koju na svojoj koži najviše osjećaju građani. Trgovci najavljuju nova poskupljenja, dok Vlada planira proširiti popis proizvoda s ograničenim cijenama
-
U četvrtak opet sunčanije i većinom manje hladno, premda u unutrašnjosti uz mraz, mjestimičnu maglu, na Jadranu lokalno jaku buru s olujnim udarima
Reci što misliš!