Moda
Djevojčice se sve više šminkaju
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.
'Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila', piše u izvještaju.
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.
Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.
Vezane vijesti
-
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Dokumentarac „Green City Life“ istražuje rješenja poput regeneracije, urbane poljoprivrede i uporabe biološkog otpada s izgradnjom zelenijih i zdravijih gradova.
-
"Nevera" Tomislava Bralića i klape Intrade stiže s najmanjeg naseljenog otoka u Hrvatskoj! Ova pjesma predstavlja svojevrsnu uvertiru za veliku obljetnicu – klapa Intrade ove godine obilježava 40 godina postojanja
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
Reci što misliš!