Moda
Djevojčice se sve više šminkaju
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem
Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.
'Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila', piše u izvještaju.
No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.
Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.
Vezane vijesti
-
Mnoge se modne kuće poskliznu na tom terenu
-
Fotografije na kojima osoba ima zatvorene oči u pravilu su loše, no ova pomaže da vidimo sjenilo Jennifer Lopez
-
Proljetni make up trendovi za lice, oči i usne
-
'The Hello Kitty Colour Collection', 'The Hello Kitty Kouture'.
Izdvojeno
-
Za vrijeme izvođenja radova prekidi i preusmjeravanja prometnih tokova izvodit će se u fazama, kako bi tijekom cijelog razdoblja izvođenja radova promet mogao funkcionirati.
-
U povodu nadolazećih blagdanskih dana veselja i darivanja, Studenac nastavlja drugu godinu zaredom svoju blagdansku priču SRETNI BLAGDANI, SRETNI SUSJEDI
-
1. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar gledamo predstavu Vlak u snijegu. Adaptacija istoimenoga romana za djecu Mate Lovraka govori o snazi zajedništva, poštenja i ne bježanja od odgovornosti.
-
Pridružite se na jedinstvenoj blagdanskoj radionici u Backstage baru, gdje ćemo zajedno izrađivati božićne jaslice i uživati u toploj, blagdanskoj atmosferi!
Reci što misliš!