Reklama za luksuzne satove
Nina Badrić osvanula u američkom Vogueu
Čini se da ćemo Ninu imati priliku gledati i u drugim kampanjama
Nina Badrić je zahvaljujući suradnji sa svjetskom kampanjom za luksuzne satove Frederique Constant osvanula u američkom izdanju Voguea.
Naša je pjevačica već nekoliko godina zaštitno lice kompanije u cijelom svijetu te je prije dvije godine ista reklama objavljena u nekoliko uglednih, modnih časopisa te u Washington Postu i New York Timesu. Njeno se lice sada našlo u novom broju Voguea kojem je na naslovnici Kate Moss. Naslovnicu je snimio Mario Testino, a broj potpisuje dugogodišnja urednica Anna Wintour. Čini se da ćemo Ninu imati priliku gledati i u drugim kampanjama, jer je avio kompanija Swiss Air želi kao svoje zaštitno lice.
Vezane vijesti
-
Jedna od naših najpopularnijih pjevačica svoje je brojne pratitelje na Instagramu oduševila najnovijom objavom postavivši fotografiju na kojoj je bez trunke šminke na licu
-
Započnite 2017. godinu sa stilom i doživite nezaboravan doček Nove godine u Dubrovniku bilo da dolazite u paru, sa svojim društvom ili s obitelji, jer i vaši najmlađi mogu uživati u posebnom dočeku uz dječji program.
-
-
Izdvojeno
-
Iako smo skloni gastritisom nazvati svaku bol u gornjem dijelu želuca, riječ je o posebnom stanju čija se dijagnoza potvrđuje histološkim pregledom tkiva.
-
Tri školska sindikata koja su u subotu održala prosvjed u Zagrebu zbog nezadovoljstva novim Zakonom o plaćama te sustavom ocjenjivanja poručila su da se njihovi koeficijenti moraju redefinirati i da se mora odustati od postojećeg koncepta ocjenjivanja njihova rada jer je neprovediv.
-
Iako se može djelovati kao jednostavna mjera za izbjegavanje bakterijske kontaminacije, iza ove prakse je više nego što se čini na prvi pogled.
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.