Lifestyle

Olakšajte si planiranje...

Weddingella - online planer savršenih vjenčanja

Weddingella - online planer savršenih vjenčanja

Dragi mladenci, jeste li isprobali mogućnosti koje vam Weddingella nudi? Kao jedinstveni softver za mladence, ona olakšava cijeli proces planiranja, a u nastavku je nekoliko natuknica o tome:

1) Popis gostiju

Jednostavno uredite vašu listu gostiju, a za svakog gosta možete dodati kontakt podatke i razne bilješke.

Imate i 2 načina brzog unosa gostiju:
1. Unos prijatelja s Facebooka
2. Unos iz Excel tablice

Weddingella vam omogućava da jednim pogledom dobijete uvid u strukturu gostiju po spolu, strani, dobi i mnogim drugim parametrima.
Radi lakše preglednosti, goste možete organizirati i u grupe.

2) Raspored sjedenja

Ovaj dio aplikacije je posebno zabavan, a ujedno nama najdraži. :) Odredite pozicije stolova u dvorani i raspored sjedenja za svoje goste. Na vrhu ekrana imate sličice sa stolovima koje dovlačite na podij. Za svaki stol možete definirati oblik, veličinu i ostale stvari.

S lijeve strane ekrana je popis gostiju. Goste postavljate na stol tako da ih odaberete u listi i odvučete na željeni stol. Svaki će dobiti svoju stolicu i naknadno ih možete razmještati kako želite. Brzi način da ih maknete sa stolice i vratite u popis je da ih samo povučete na prazni dio tlocrta. Raspored sjedenja možete pregledati kao listu i tlocrt, te oboje možete ispisati.

3) Pozivnice

Weddingella vam pomaže u organizaciji dijeljenja pozivnica i evidencije potvrda dolaska.

Sistem rada je sljedeći:

- kreirajte novu pozivnicu
- odaberite goste s popisa i odvucite ih na pozivnicu
- nakon što doista uručite pozivnicu (osobno, poštom, emailom), kliknete na koverticu s lijeve strane i ona će tada poprimiti ljubičastu boju.
- istovremeno pored svih gostiju koji su bili na toj pozivnici će se pojaviti opcija za odabir potvrde dolaska (mali upitnik). Kada kliknete na upitnik moći ćete odabrati da li je gost potvrdio dolazak ili odustao.

Jedan trik za brže kreiranje pozivnica: samo odaberite goste s lijeve strane i dovucite ih u okvir na vrhu ekrana koji služi za kreiranje pozivnica.

4) Zadaci

Vodite evidenciju svih zadataka vezanih uz organizaciju vjenčanja. U svakom trenutku ćete znati što i kada trebate obaviti.
Radi lakše organizacije, zadaci se mogu dodavati u kategorije. Već pri prvom korištenju ćete primijetiti da su mnoge kategorije već kreirane, ali sve ih možete uređivati i brisati te dodavati nove.

5) Dobavljači

Ovaj dio služi za evidenciju kontakata dobavljača s kojima komunicirate tijekom planiranja vjenčanja. Kao i zadaci, mogu se organizirati u kategorije.

6) Financije

Vjenčanje za pamćenje se ne postiže nužno velikim budžetom nego ispravnim korištenjem onog što vam je na raspolaganju. Zato smo posebnu pažnju posvetili tom dijelu aplikacije. Unesite stavke budžeta i grupirajte ih radi lakše preglednosti. Za svaku stavku možete definirati da li je cijena još uvijek samo procjena ili već imate definiranu ponudu.

Nakon što cijenu stavke označite kao 'dogovoreno' ponudit će se mogućnost vođenja evidencije plaćanja. To će vam biti jako važno kod kaparenja jer ćete uvijek znati kada i koliko novaca ste dali. Posebno korisna stvar je mogućnost korištenja množitelja - količina. Oni omogućavaju da razne stavke budžeta vežete uz broj gostiju na večeri, broj stolova, količinu pića i slično.

Ako poželite provjeriti kako se ukupna cijena svadbe kreće sa promjenom broja gostiju, ne trebate mijenjati sve stavke posebno već samo količinu u lijevom dijelu ekrana. Svi iznosi u aplikaciji će se sami preračunati.

Uživajte s Weddingellom pretvarajući planiranje u zabavu!

 weddingella.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.