Young Lions Croatia
Natjecanje za mlade nade koje će predstavljati Hrvatsku u Cannesu
Young Lions Croatia, natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine uz tri dobro poznate kategorije: Design, Digital i PR uvedene su dvije nove: Media za mlade profesionalce iz medijskih agencija te Print za agencijske kreativce.
I ove godine mlade nade iz komunikacijske industrije, pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, imaju mogućnost predstavljati Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta.
Natjecanje Young Lions Croatia organizira se u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana vrijednost mu je humanitarni karakter.
Naime, natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi.
Natjecanje će se održati u Zagrebu, s početkom 6. travnja u 13 sati i trajat će 24 sata, a pobjednici kategorija, te glavni pobjednik, bit će proglašeni na Danima komunikacija u Rovinju. Pobjednički tim dobiva nagradu u vrijednosti od 40.000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za festival Cannes Lions 2018. Kako bi pokazali kako zaista cijene radove mladih profesionalca, organizatori festivala odlučili su u službeni program uvrstiti prezentaciju rješenja finalista natjecanja.
Ponosni sponzor ovogodišnjeg natjecanja je tvrtke Printera koja je odlučila podržati mlade nade industrije, ali i omogućiti jednoj neprofitnoj organizaciji izrazito kvalitetno i kreativno rješenje koje će dati doprinos ostvarenju plemenite misije za dobrobit društva u cijelosti.
„Iznimno nam je drago da ćemo biti dio priče koja ne podupire samo mlade talente već i društveno odgovorno poslovanje. Hvalevrijedne su inicijative poput Young Lionsa koje pružaju potporu organizacijama i institucijama čije je djelovanje najčešće usmjereno prema nezaštićenim skupinama ili ciljevima od općeg značaja. Želimo puno sreće svim mladim profesionalcima i profesionalkama koji će ove godine sudjelovati na natjecanju”, izjavio je Robert Jurica Krajačić, CEO Printere.
Vrijednost natjecanja prepoznala je i tvrtka Shutterstock koja će natjecateljima omogućiti pristup bazi svojih podataka za izradu rješenja.
Young Lions od ove godine ima čak pet kategorija, uz dobro poznate tri: Design, Digital i PR, uvedene su dvije nove: Media i Print. Prva za mlade profesionalce iz medijskih agencija te druga kategorija za agencijske kreativce.
Na natjecanju Young Lions testiraju se vještine i znanja, a prije svega kreativnost mladih timova koji za kreiranje rješenja imaju 24 sata. Natjecateljski tim čine dvije osobe do 30 godina, kako zaposlenici agencija, tako i mladi nezavisni profesionalci. Natjecateljski timovi svih kategorija zajedno pristupaju briefu neposredno prije početka natjecanja, a identitet klijenta, u ovom slučaju neprofitne organizacije, nepoznat je sve do briefa.
Pozivaju se svi zainteresirani mladi profesionalci da se prijave na natjecanje do 26. ožujka 2018. godine putem obrasca dostupnog na http://danikomunikacija.com/hr/.
Natjecatelji se u sklopu Young Lions natjecanja imaju priliku dokazati na nacionalnoj, ali i svjetskoj razini, predstavljajući Hrvatsku na svjetskom Young Lions natjecanju u Cannesu.
Vezane vijesti
-
U subotu, 29. rujna 2018. godine, na zadarskom Višnjiku, u organizaciji Hrvatske vatrogasne zajednice i domaćina natjecanja Vatrogasne zajednice Zadarske županije održat će se 13. Državno natjecanje vatrogasne mladeži Hrvatske.
-
Hrvatski reprezentativac Srećko Kajić osvojio je zlatnu a Mihovil Penavić srebrnu medalju na 14. svjetskoj geografskoj olimpijadi (iGeo 2017) održanoj od 2. do 8. kolovoza 2017. u Beogradu, izvijestilo je u srijedu Hrvatsko geografsko društvo (HGD).
-
Ulazak u finale će jednoj od grupa omogućiti nastup na međunarodnom Imagine festivalu - IMAGINE 2015 u Belgiji
-
U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie. Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.
Izdvojeno
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Svi koji imaju slab sluh, ali ne nose slušni aparat, trebali bi razmisliti još jednom jer je utvrđeno da pomaže ljudima da žive dulje, prema Sveučilištu Južne Kalifornije (USC).
Reci što misliš!