dani komunikacija
Dani komunikacija: objavljeni dobitnici prestižnih nagrada za najefikasnije marketinške projekte
U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie. Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.
Nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2024 jesu PIK Vrbovec plus s agencijom Imago Ogilvy i strateškim partnerom STUDIO NEXUS za projekt Kad će? Sad će! u kategoriji Hrana; Molson Coors i agencija BBDO Zagreb s partnerima 404 i OMD Zagreb za projekt Ožujsko pivo 2019-2023 u kategoriji Dugoročna učinkovitost te Konzum plus i ZOO agencija u suradnji s TCC Globalom i STUDIO NEXUSOM za projekt Mali veliki talenti u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).
Srebrnu nagradu osvojio je projekt EVERYBODY GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy i Ascanius Media u kategoriji Pića, kao i projekt Bolji online klijenta A1 Hrvatska s primarnom agencijom BBDO Zagreb uz suradnika REAL GRUPA u kategoriji Telekomunikacijske usluge. Srebro je osvojio i projekt Mali veliki talenti klijenta Konzum plus sa ZOO agencijom i partnerima TCC Global i STUDIO NEXUS u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.
Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Podravka i agenciji Kofein te strateškim partnerima Enterwell, Vertigo Media, Uber i OMD MEDIA za projekt Ketching up with the competition u kategoriji Hrana; kao i kompare.hr i agenciji Imago Ogilvy te partnerima Tvoj Domagoj i Riba ribi grize rep za projekt USPOREDIVO BOLJE u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.
Za selekciju najkvalitetnijih projekata zaslužan je stručni žiri koji su, uz predsjednicu žirija Dunju Delić (Konzum) sačinjavali i: Iva Barbarić Kasun (Zagrebačka banka), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Iva Bokšić (McCann Zagreb), Dinko Brčić (BBDO Zagreb), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Rajna Cuculić (GroupM), Ana Ćelap (Real grupa), Iva Domić (UTORAK), Nikša Farac (Kraš), Barbara Filipčić (IKEA South East Europe), Ivana Fočić (Radenska Adriatic), Petra Gajica (PINK MOON), Kristina Hustić (PIK Vrbovec Plus), Nada Kaurin Knežević (Algebra), Ivo Knežević (Erste banka), Đuro Korać (Nivas), Monika Majstorović (A1 Hrvatska), Sonja Martinović (Bruketa&Žinić&Grey), Božo Mekinić (PSK), Ana Miličević (Telemach Hrvatska), Marijana Novak (Pro Media Group), Marin Ostojić (ZOO Agencija), Tatjana Rajković (Kabinet 3C), Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), Ante Šalinović (Ipsos Hrvatska), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Vesna Vlahović Dašić (Co-Brain konzultantska tvrtka) i Igor Vukasović (Hrvatski Telekom).
Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Dunja Delić (Konzum) poručila je: "Effie pomno prati tržišne trendove i događanja, prilagođava im se, što daje i dodatnu važnost ovom priznanju. Bez ikakve zadrške možemo reći kako naši marketinški i komunikacijski stručnjaci stvaraju projekte koji mogu ići uz bok onim europskim – stoga koristim ovu priliku kako bih od srca čestitala pobjednicima."
Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.
Prenosi Elle.hr
Vezane vijesti
-
Morag Crichton Myerscough na Dane komunikacija dolazi uz podršku Addiko Bank, a višestruko je nagrađivana dizajnerica koja pozitivnim porukama oplemenjuje svoja arhitekturna rješenja te usko surađuje s lokalnom zajednicom poštujući lokalni identitet, povijest i kulturno nasljeđe.
-
Young Lions Croatia, natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine uz tri dobro poznate kategorije: Design, Digital i PR uvedene su dvije nove: Media za mlade profesionalce iz medijskih agencija te Print za agencijske kreativce.
-
Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije iz New Yorka u Rovinj dovode zadovoljna.hr i festival Dani komunikacija.
-
Digitalna i kreativna agencija web.burza četvrtu godinu zaredom osvojila je nagradu MIXX u kategoriji Best Website na nacionalnom festivalu Dani komunikacija u Rovinju. Time je jedina agencija koja je 4 godine za redom odnijela ovu prestižnu nagradu u bilo kojoj od kategorija!
Izdvojeno
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
-
Pitanje nošenja vjenčanog prstena daleko je složenije nego što se na prvi pogled čini. Ova naizgled jednostavna tradicija krije bogatu povijest koja seže sve do drevnog Egipta, a današnji običaji razlikuju se diljem svijeta.
-
U četvrtak, 12. prosinca 2024. godine s početkom u 19.00 sati u Zadru u košarkaškoj dvorani „Krešimir Ćosić“ na ŠC Višnjik, odigrati će se košarkaša utakmica "AdmiralBet ABA" lige između KK „Zadar“ iz Zadra i i KK „Borac Mozzart“ iz Čačka, Republika Srbija.
Reci što misliš!