Kultura

Festival kreativnih komunikacija očekuje 5.000 posjetitelja

Festival kreativnih komunikacija očekuje 5.000 posjetitelja

Tijekom šestodnevnog događanja u Zagrebu će biti održan niz edukacija i intenzivnih radionica. Bit će i zabavnog sadržaja, kao i dodjela nagrada.



'IFCC' bi od 25. do 30. svibnja u kinu Europa i nizu drugih lokacija trebao ugostiti 60 domaćih i inozemnih predavača, oko pet tisuća posjetitelja i 500 do 700 polaznika radionica.

Namijenjen je prvenstveno stvaraocima i ljubiteljima video i društvenih igara, oglašavanja, filmske industrije izdavaštva i umjetnosti, a glavni cilj je osigurati edukaciju kakvu formalno obrazovanje ne nudi, povezati hrvatske kreativce s kolegama iz inozemstva te otvoriti prilike za zapošljavanje i pokretanje novih projekata.

Festival je podijeljen u nekoliko programskih cjelina. 'Academy' će tako pokriti već spomenute radionice, 'Snaga kreativnih industrija' je usmjeren na poslovne aspekte, 'Recruitment' će se baviti zapošljavanjem, 'Show Off' nudi mogućnost predstavljanja portfelja, a 'Free4All' izložbe i filmske projekcije.

Završit će dodjelom nagrada 'Sudnji dan' za najbolje radove u industrijama zabave, izdavaštva i oglašavanja; u komercijalnom i neprofitnom sektoru te u studentskom, koji ima 18 kategorija. Bit će također dodijeljena i nagrada 'Game Challenge'.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.