HTZ
Paška čipka i narodna nošnja pod svjetlima New Yorka
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.
Između ostalih kadrova u promotivnim video spotovima koji se prikazuju na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku pojavljuje se i jedinstvena paška čipka i prekrasna narodna nošnja koje prezentira ne samo grad i otok Pag, već i Zadarsku županiju i Hrvatsku.
Izvrsna je to promidžba jer Time Square u New Yorku dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.
„Suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount te aktivnosti koje će HTZ provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi i najpoznatijem svjetskom trgu u New Yorku zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva.” - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Vezane vijesti
-
Nakon obilne kiše koja je u zoru počela padati na zadarskom području, posla imaju i zadarski vatrogasci.
-
Autorica Sarah Stručić i ilustrator Marin Franić stvorili su nevjerojatne priče u slikovnicama kroz koje će djeca naučiti kako svatko od nas može pridonijeti očuvanju mora te zašto je važno da riba češće bude na našim tanjurima.
-
Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje objavio je statističke informacije o mirovinama isplaćenima u rujnu nakon ljetnog usklađivanja.
Izdvojeno
-
Američki predsjednik Joe Biden se u utorak posljednji put obratio svjetskim vođama u Ujedinjenim narodima, izjavivši da je ruski rat u Ukrajini podbacio te da je diplomatsko rješenje između Izraela i libanonske milicije Hezbolah i dalje moguće.
-
Ako imate problema sa zatvorom i nadutosti, možda niste znali da voće može biti odličan saveznik u rješavanju ovih zdravstvenih problema.
-
Tri od pet profesionalnih vozača teretnih vozila svakodnevno koriste mobitel tijekom vožnje, najčešće za telefonske razgovore, no jedna četvrtina njih koristi ga za surfanje po društvenim mrežama, pokazali su rezultati online istraživanja udruge profesionalnih vozača Convoy.
-
Hrvatska ima više od 32.600 umirovljenika koji rade na pola radnog vremena. Porast je to od 5.300 zaposlenih u odnosu na početak ove godine. Najviše građana u mirovini radi u trgovinama, gdje su i najtraženiji.
Reci što misliš!