23. siječnja
Besplatna radionica Poduzetničkog inkubatora Biograd: Postavi temelje brenda i nauči zašto se i kako brendirati!
Ako želite izgraditi prepoznatljivost i vidljivost, raditi s klijentima koji prepoznaju vrijednost onoga što nudite, ako želite bolju prodaju – treba vam brend, ne samo biznis, objavljuje Grad Biograd na Moru.
Kako postaviti brend na noge ili ga pak bolje presložiti saznajte na besplatnoj radionici za poduzetnike Postavi temelje brenda.
Radionica se odvija 23. siječnja u Poduzetničkom inkubatoru (1. kat) u Biogradu, od 10 do 15 sati, uz kraće pauze za kavu te pauzu za ručak.
Namijenjena je malim poduzetnicima i obrtnicima, sadašnjim i
onima koji će to tek postati, bez obzira na to čime se
bave.
Vodi je Izabela Laura, poduzetnica koja se bavi brendiranjem
i edukacijom na temu brendiranja.
Na radionici ćete razjasniti svoju priču i postaviti čvrste
temelje svog benda. Nešto što mnogi poduzetnici preskaču na
početku, a što je vrlo često uzrok kasnijih problema s prodajom,
marketingom i/ili nedostatkom prepoznatljivosti.
Naučit ćete na koje načine brend može pomoći vašem biznisu, kako
postići da vas kupci prepoznaju kao brend i odakle uopće krenuti
u procesu izgradnje brenda.
Na temelju konkretnih primjera obradit ćemo sljedeće cjeline:
- Vrijednosti brenda – zašto su vrijednosti ključ uspješnog brenda?
- Što je osobnost brenda, zašto vam treba u brendiranju i kako je definirati?
- Najvažnije pitanje koje si morate postaviti – ZAŠTO vaš brend postoji?
- Kako želite da vas vaši kupci percipiraju – gdje se želite pozicionirati i kako to postići?
- Zašto je bitno kako vaš brend izgleda – ključne stvari koje trebate znati o vizualnom identitetu i logotipu svog brenda.
- Tko su vaši kupci i kako im se možete približiti – uvod u definiranje ciljnih kupaca.
Radionica je praktična i interaktivna što znači da ćete kroz konkretne vježbe raditi na primjerima svog brenda te ćete moći postavljati pitanja koja vas zanimaju.
Brend nije samo logotip i boja koja se prepoznaje. Brend je doživljaj, iskustvo, emocija. Kako stvoriti brend?
Radionica je besplatna no prijave su obavezne kako je broj mjesta ograničen.
Prijaviti se možete na ovom linku: PRIJAVA: Postavi temelje brenda i nauči zašto se i kako brendirati!
Na radionicu ponesite bilježnicu i olovku i – vidimo se!
Više informacija o predavačici: https://www.izabelalaura.eu/.
Vezane vijesti
-
Zadar je bio jedan od pet hrvatskih gradova u kojima je sinoć održana Europska noć istraživača.
-
Udruga je osnovana u lipnju 2024. a njen predsjednik je Marko Mijić, dugogodišnji turistički djelatnik. Prema Statutu članovi Udruge mogu biti svi, ne samo umirovljenici, već i oni koji na svojim leđima osjećaju treću životnu dob, njihovi prijatelji, poznanici i rodbina, a koji na jedan svrsishodan način žele kreirati svoje slobodno vrijeme.
-
Potpredsjednik Vlade RH i ministar financija Marko Primorac boravio je u radnom posjetu Zadarskoj županiji gdje je održao sastanak sa županom Božidarom Longinom i njegovim suradnicima.
Izdvojeno
-
Dominic Gilbert vratio se u Zadar nakon što je već ostavio veliki trag igrajući za njega 2019. i 2020. godine.
-
U Kneževoj palači panel inspirativnih priča poslovnih žena i poduzetnica koje će podijeliti svoja iskustva i životne/poslovne priče.
-
Na temperaturi od 2° do 8°C, odnosno u hladnjaku, hrana može trajati kratko, dok će se, s druge strane, na sobnoj temperaturi vrlo brzo pokvariti
-
U brojkama, M.O.R.T. izgleda ovako: 10 godina djelovanja, preko 400 koncerata, 25 video spotova, preko 11 milijuna pregleda na YouTube-u, 5 albuma, više od 10 000 televizijskih prikazivanja...
Reci što misliš!