novi imidž
Lidl mijenja koncept svojih trgovina
Kako pišu njemački mediji, diskont Aldi već mjesecima raste brže od svog konkurenta Lidla. Na to je odlučio reagirati vlasnik Lidla – Schwarz grupa. Poslovnice Lidla su od 2020. značajno unaprijeđene, no iz trgovačkog lanca spremaju novi koncept
Fenix Magazin piše kako će se u budućnosti demolirati elegantni stalak za vino i kutak za voće i povrće i zamijeniti manje kvalitetnim inventarom. To bi i vizualno trebalo ponovno dati dojam prvog diskonta.
Ovaj korak unatrag ne odnosi se samo na imidž. Kako navode mediji, 2020. prvi su se djelatnici požalili da je opskrbljivanje polica s povrćem znatno otežano.
U novom konceptu poslovnice etikete će biti puno vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Uočljivo će se prezentirati samo posebna vina, te će drogerijski dio biti puno jednostavniji nego prije.
Posebna novost će biti samouslužne blagajne, koje su već postavljene u određenim poslovnicama. Blagajne kupci mogu koristiti samostalno, te na kraju račun mogu platiti karticom.
Izdvojeno
-
Kult svetog Šimuna Pravednika zauzima posebno mjesto u religijskoj tradiciji Zadra, jednog od najstarijih gradova na hrvatskoj obali.
-
Udruga Priješka luzarica i Turistička zajednica Općine Preko organiziraju u nedjelju, 6. listopada u 18.30 u Crkvi Gospe od Ružarija u Preku drugi donatorski koncert “Kraljice krunice, moli za nas” za obnovu “store crikve”.
-
Naglasak je na suradnji s lokalnom zajednicom, a daljnji razvoj Punta Skale započinje gradnjom novih Falkensteiner Premium Living apartmana pod vodstvom renomiranog arhitekta Borisa Podrecce.
-
U sklopu studijskog putovanja po Zadarskoj županiji, grad Pag posjetili su popularni talijanski lifestyle influenceri Salvatore Vita i Rita Capparelli.
Reci što misliš!