POTROŠAČKI KUTAK
Pedeset posto proizvoda proda se na akciji
Samo na pet artikala u potrošačkoj košarici, ovisno jesmo li i dalje vjerni tzv. A-brendovima ili nam je dobra i trgovačka robna marka, može se uštedjeti gotovo dvostruko, pokazala je Večernjakova kratka inspekcija u nekima od vodećih trgovačkih lanaca.
U prvoj košarici našlo se 10 rola Zewa troslojnog toaletnog papira, šampon Schauma (400 ml), riža Gallo originario (1 kg), Barilline Penne rigate (500 g) te Vegeta (500 g) koje smo platili ukupno 19,98 eura ili 150,54 nekadašnjih kuna, piše u nedjelju Večernji list.
Druga – skromnija, s istovrsnim proizvodima dobro znanih trgovačkih robnih marki Konzuma, Spara, Lidla i dm-a – koštala nas je pak 10,15 eura (76,48 kn), s time da smo već sa šamponom koji je bio jeftiniji 2,88 eura, a sadržavao je 100 ml više, te s dodatkom jelima s povrćem kojega je u pakiranju čitav kilogram, a koštao je 1,59 eura manje, uštedjeli 4,47 eura ili 33,68 kuna.
– Barilla u Italiji uopće nije A-brend – neki naši domaći skuplji su i 2-3, pa i više eura, no ja se ne bunim ni protiv ovih Lidlovih Combino, a ni Sparovih S budget marki tjestenine. Vegetu koju trošim desetljećima nijedan okus ne može zamijeniti, ali kad gledate kako da uštedite svaki euro, naviknete se. Zapravo stalno gledam kataloge i kupujem proizvode koji su na akciji – i nije mi teško obići i dva-tri dućana da bih uštedjela. Ovo što se danas radi s cijenama doista je bezobrazno – kazala nam je zagrebačka umirovljenica Đurđica F., koju smo u subotu zatekli u Lidlu.
Trgovačke robne marke (TRM) jačaju tržišne udjele već godinama, no u posljednjih godinu dana, s inflacijom od oko 20%, na prehrambenim artiklima naglo ubrzavaju. Prema analizi Nielsena za magazin Ja trgovac, već lani u studenome bilo je jasno da TRM rastu dvostruko brže od brendova – čak 18,5% od početka godine, piše novinarka Večernjeg lista Jolanda Rak Šajn.
Izdvojeno
-
Na prigodnoj svečanosti u ponedjeljak je u zagrebačkom hotelu Westin predstavljena poštanska marka s likom legendarnog nogometnog trenera i bivšeg izbornika hrvatske reprezentacije Miroslava Ćire Blaževića, koji je umro u veljači prošle godine.
-
Najviše vrijednosti na srednjem Jadranu i u unutrašnjosti Dalmacije između 23 i 25 °C. Popodne i navečer porast naoblake, zatim i kiša
-
Kako proslaviti rođendan, onako kako oni to najbolje znaju, radno. Ovog vikenda za 10.rođendan kluba BBK Pakoštane bilo je domaćini Nacionalnog prvenstva MTB-a u kategoriji maraton.
-
Domaćini su od početka bili bolja momčad, s raznovrsnijom i strpljivijom igrom, dok je Zadar sve više zaostajao kako je vrijeme prolazilo...
Reci što misliš!