Događaji

valorizacija skrivenih turističkih sadržaja

MADE IN-LAND: Web aplikacija za objedinjenju promociju zadarskog zaleđa

MADE IN-LAND: Web aplikacija za objedinjenju promociju zadarskog zaleđa
eZadar

Ujedinjavanje gastro ponude, prirodne i kulturne baštine kao i smještajnih kapaciteta zadarskog zaleđa kroz IT alate – jedna je to od aktivnosti projekta MADE IN-LAND, predstavljena ovih dana javnosti

Taj IT alat zapravo je web aplikacija koja će objediniti sve navedeno i pružiti krajnjem korisniku, dakle turističkom posjetitelju, na jednom mjestu sve informacije potrebne za istraživanje zadarskog zaleđa.

Rečeno je to na konferenciji za medije u organizaciji Razvoje agencije Zadarske županije, održanoj u četvrtak, 21. listopada u Maškovića hanu.

Podsjetimo, MADE IN-LAND – MAnagement and DEvelopment of INLAND naziv je ovog projekta vrijednosti 2.218.069,31 EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

„Trenutno razvijamo IT alat putem kojeg ćemo moći na suvremen način dodatno promovirati kulturnu baštinu i nasljeđe, ali isto tako prirodna dobra te tradicionalne proizvode zadarskog zaleđa. Cilj nam je ujediniti gastro ponudu, prirodnu i kulturnu baštinu smještajne kapacitete na jednoj info točki kako bi ponuda bila vidljivija i cjelovita i kako bi pružila oblikovan turistički proizvod gostu. Brend našeg zadarskog zaleđa nazvali smo "Potraga za petim elementom" jer se tu sastaju elementi plodonosne zemlje, zraka tj. bure, vode i mora te vatra na kojoj se spravljaju ukusna jela, pa kad ujedinimo ove elemente – posjetitelj dobiva novi, peti element – a to je doživljaj koji postaje sjećanje“, rekla je u uvodnom dijelu ravnateljica Agencije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković.

bedbeef5d84033e56b6bd024257d8933.jpg?v=2Podsjetila je i na to da su u prvoj polovici ove godine putem javnog poziva  tražili gospodarske subjekte iz zaleđa da sudjeluju u pilot aktivnosti razvoja teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa na koji se javilo 18 gospodarstvenih subjekata.

Na predstavljanju je bila i Raffaella Triponsi iz talijanske Regije Marche koja je vodeći partner na projektu, kao i voditeljica projekta pri Agenciji Zadra Nova, Sanja Jerak.

Turistička valorizacija zaobalja, odnosno svih onih turističkih sadržaja koji se nude u zaobalju, a nekako ostaju u sjeni tijekom turističke sezone glavni je cilj samog projekta MADE IN-LAND.

„Naime, Italija i Hrvatska dijele jedan zajednički problem, a to je ta neuravnotežena posjećenost između obalnog područja u centru turističke sezone i zaobalja. Prema tome, ovaj se projekt fokusira na razvoj novih turističkih proizvoda koji će doprinijeti toj uravnoteženoj posjećenosti, prije svega uporabom digitalnih alata“, pojasnila je Jerak.

„Ono što želimo tom web aplikacijom postići je da se krajnji korisnik, turistički posjetitelj, pojedinac ili skupina, može lako, učinkovito i brzo informirati i povezati s gospodarskim subjektom kojeg želi posjetiti“, kazala je.

Ono što slijedi narednih mjeseci je uspostava web aplikacije i testiranje, kao i povratne informacije o tome što su gosti doživjeli, jesu li doživjeli taj „peti element“, jesu li otkrili nešto novo što ih je možda iznenadilo.

U ovu aktivnost bit će, dakle, uključeni i prirodna i kulturna baština kao i neizostavna gastronomija te lokalni proizvođači.

Do sljedeće turističke sezone, naglasila je voditeljica projekta, cilj im je imati istestiranu aplikaciju koja će zaživjeti u poslovnom modelu u sljedećoj sezoni.


Reci što misliš!