Događaji

školska godina

Župan u ponedjeljak sa učenicima u Zadru i Tribanj Krušćici

Župan u ponedjeljak sa učenicima u Zadru i Tribanj Krušćici

Župan Božidar Longin sa suradnicima posjetit će u ponedjeljak, 3. rujna 2018. godine, prvoga dana nove školske godine, područnu školu OŠ Starigrad u Tribnju Krušćici u kojoj u zadnje tri godine raste broj učenika te Medicinsku školu Ante Kuzmanića u Zadru koja je imenovana Regionalnim centrom kompetentnosti u sektoru zdravstva.

Župan Božidar Longin sa suradnicima posjetit će u ponedjeljak, 3. rujna 2018. godine , prvoga dana nove školske godine,  područnu školu OŠ Starigrad u Tribnju Krušćici  u kojoj u zadnje tri godine raste broj učenika.

Tako je ove godine upisano 3 učenika u 1. razred pa je u školi sada ukupno 9 učenika. Prošle godine bilo ih je 6, pretprošle 3, dok je u školskoj godini 2015/2016 školu pohađalo samo 2 učenika.

Trend rasta broja učenika će se nastaviti i u sljedećim godinama kada će u područnoj školi ponovno biti organizirana nastava od 1 do 4 razreda.

Važnost PŠ Tribanj Kruščica iznimno je velika za sve Tribljane jer je, nakon zatvaranja poštanskog ureda, ostalo jedino mjesto okupljanja mlađih naraštaja što pruža nadu da će mladi ljudi prepoznati vrijednost življenja na tom području.

Župan sa suradnicima posjetit će PŠ Tribanj Krušćica (Uvala Mala Krušćica bb) u 11 sati .

Ovom posjetu prethodit će u 9 sati  posjet Medicinskoj školi Ante Kuzmanića u Zadru koja je imenovana  Regionalnim centrom kompetentnosti u sektoru zdravstva. U Zadarskoj županiji nalaze  se tako dva regionalna centra strukovnog obrazovanja (uz Strukovnu školu „Vice Vlatkovića“) za područje Karlovačke, Istarske, Primorsko-goranske, Ličko-senjske i Zadarske županije.

Centri kompetentnosti donose novu opremu strukovnim školama, nove smještajne kapacitete za učenike i učitelje, više konkretne prakse za učenike, ulazak učenika u svijet rada, tijesnu suradnju s poslodavcima te edukaciju učitelja. Glavne aktivnosti Medicinske škole kao RCK bit će unaprjeđenje programa rada, jačanje kapaciteta nastavnika kroz edukaciju, razvoj strukovnih programa usavršavanja i cjeloživotnog učenja sukladno potrebama gospodarstva i tržišta rada, razvoj učenja temeljenog na radu, suradnja obrazovnih ustanova s gospodarskim subjektima, promocija strukovnih zanimanja, sudjelovanje u provedbi projekata vezanih uz poboljšanje kvalitete strukovnog obrazovanja i njegove prilagodbe gospodarskim potrebama. To će pratiti izgradnja i obnova infrastrukture te nabava opreme za podizanje kvalitete rada.

 


Reci što misliš!