Koordinacija medija
HRT-u ukinuli reklame između 18 i 22 sata
S obzirom na predviđeno povećanje prihoda od pristojbe, komercijalni mediji smatraju da javna televizija rigoroznije treba smanjiti promidžbeni program, te se potpuno usmjeriti na ispunjavanje javne usluge
Koordinacija komercijalnih medija smatra potrebnim postupno ukidati promidžbeni program na javnoj televiziji između 18 i 22 sata, smanjiti minutažu njegova emitiranja do 18 sati te zabraniti emitiranje za trajanja igranog filma.
Prije nego što se izglasa konačni prijedloga Zakona o HRT-u, Koordinacija komercijalnih medija podnijela je saborskim zastupnicima prijedloge, koji su najvećim dijelom vezani uz promidžbeni program.
U tom prijedlogu stoji da se od 18 sati
emitiranje promidžbenog programa postupno smanji s devet na šest do tri
minute u jednom satu. Prema prijedlogu zakona, predviđeno je samo
smanjenje promidžbenog programa u udarnom terminu sa šest na četiri
minute u jednom satu.
S obzirom na predviđeno povećanje prihoda od pristojbe, komercijalni mediji smatraju da javna televizija rigoroznije treba smanjiti promidžbeni program, te se potpuno usmjeriti na ispunjavanje javne usluge, piše Večernji list.
Marijan Jurleka, voditelj Koordinacije, smatra da
novi zakon treba jasno definirati javnu ulogu HRT-a, koji smatra
prevelikim, preskupim i neefikasnim uzme li se u obzir velik broj
zaposlenih, velik broj pomoćnika glavnog ravnatelja, dobra zaštita
menadžerskim ugovorima...
Novi zakon predviđa i novčanu kaznu HRT-u od 100 tisuća do milijun kuna u slučaju da, primjerice, ne postigne opseg udjela europskih audiovizualnih djela te neovisnih proizvođača ili, pak, opseg udjela hrvatske glazbe te ako obavi oglašavanje u trajanju duljem od propisanog.
Komercijalni mediji smatraju da je u tom dijelu potrebno uvrstiti i
odredbu o oduzimanju protupravno stečene koristi jer se u suprotnom
diskriminira ostale nakladnike koji su to dužni učiniti sukladno Zakonu o
elektroničkim medijima.
Komercijalni mediji složni su da HRT mora ukinuti dualni pristup financiranja jer ima godišnji siguran prihod od pristojbe te komercijalnog programa. Nije im jasno gdje se novac od pristojbe troši jer je nedavno v. d. ravnatelja HRT-a Josip Popovac istaknuo kako se samo 22 kune od tog iznosa troše za program.
Vezane vijesti
-
ivši glavni ravnatelj HRT-a Kazimir Bačić, uhićen krajem lipnja u antikorupcijskoj akciji povezanoj s pokojnim zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem pušten je u ponedjeljak navečer iz istražnog zatvora, potvrdili su u utorak njegovi branitelji.
-
-
Hrvatska televizija i radio ubire u ime tzv. pristojbe milijardu i 200 milijuna kuna godišnje. HTV se mora odreći reklama u ime slobode, kažu Laburisti
-
'Mediji su teška industrija 21. stoljeća. To je istina, to znaju svi koji u novinarstvu rade danonoćno, i gotovo da nema većeg stresa od toga. Novinari nemaju radnog vremena'
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.