Slijede promjene
Uskoro novi Zakon o medijima
Tako će nakladnici svake godine do konca siječnja morati u Hrvatsku gospodarsku komoru (HGK) dostaviti podatke o tvrtki i njenom sjedištu
Nakon rasprave na zadnjoj sjednici Vijeća za nacionalnu sigurnost o crnom kapitalu u medijima, Vlada je danas u hitnu saborsku proceduru poslala novi Zakon o medijima.
Nakladnicima se sprema niz mjera kojima će se, tvrde u Vladi, pokušati spriječiti prikriveno vlasništvo nad medijima.
Tako će nakladnici svake godine do konca siječnja morati u Hrvatsku gospodarsku komoru (HGK) dostaviti podatke o tvrtki i njenom sjedištu, kao i svim vlasnicima dionica te ugovorima o njihovom stjecanju u nekom mediju.
"Izmjene zakona ne znače da želimo utjecaj na uređivanje medija niti pritisak na medije i novinare, nego da pomognemo u radu i budućoj neovisnosti medija, da bude jasna vlasnička struktura", izjavila je premijerka Kosor.
Ako nakladnici, tj. vlasnici medija ne budu prijavljivali HGK ono što novi zakon od njih traži, odnosno ako budu prikrivali vlasništvo nad medijima, stjecanje dionica ili udjela, HGK će ih prvo pismeno upozoriti, a zakon predviđa i prekršajne sankcije.
Vezane vijesti
-
-
Za potvrdu ministra nužno je najmanje 77 glasova. Sanader je u zatvoru, Vukelić u bolnici, a Matković na porodiljnom. Otkad je izašao iz pritvora Čehok ne dolazi u Sabor
-
-
Usprkos obećanjima, danim za vrijeme posjeta premijerke Jadranke Kosor, Ministarstvo gospodarstva još uvijek nije odobrilo potporu “Brodosplitu” za izgradnju broda za “Jadroplov”
Izdvojeno
-
Krumpir je jedna od najbitnijih namirnica u mnogim kućanstvima, ali može brzo proklijati ako se ne čuva u pravim uvjetima.
-
Katamaran "Princ Zadra" koji se sinoć nasukao na hridi ispred otoka Premude poslijepodne je potonuo, priopćilo je Ministarstvo mora. Kako neslužbeno doznajemo, još mu je samo vrh iznad površine.
-
To je razočaravajuće, rekla je izvršna direktorica UNEP-a Inger Andersen na klimatskom samitu COP29 u Bakuu.
-
Povodom Europskog dana jednakih plaća SDP je danas na Narodnom trgu u Zadru, kao i drugim gradovima širom RH, organizirao kampanju kojoj je cilj podizanje svijesti o nejednakim plaćama muškaraca i žena u RH i na razini EU.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.