Crna Kronika

Još jedna pljačka u državnoj tvrtki

Pljačka teška milijune kuna u HŽ-u

Pljačka teška milijune kuna u HŽ-u

Posebno sumnjiv poslovni odnos interna revizija utvrdila je na relaciji Poslovi mehanizacije infrastrukture – privatna tvrtka Hidraulika Kurelja

Dva puta su plaćali iste račune privatnim tvrtkama, plaćali su i prikazivali nabavku opreme koja prema serijskom broju na Željeznicama ne postoji, plaćali su popravak dizalica koje su već bile demontirane kao i druge radove koji nikad nisu obavljeni, plaćali su popravke dizalica za koje je još vrijedilo jamstvo, neuredno i neažurirano su vodili dokumentaciju što dovodi u pitanje stvarno stanje na terenu.., prenosi novilist.hr

Navedeni grijesi samo su manji dio sumnjivih poslova koje je interna revizija Hrvatskih željeznica utvrdila u Poslovima mehanizacije infrastrukture. 

Nakon što su revizori utvrdili osnovanu sumnju da su odgovorni rukovoditelji u Poslovima mehanizacije i infrastrukture oštetili tvrtku za neutvrđen, višemilijunski iznos novca, slučaj su predali na postupanje Županijskom državnom odvjetništvu. Među ljudima koje revizija apostrofira kao osumnjičene nalazi se i direktor Drago Šlat, čovjek koji je u sedam godina na direktorskoj poziciji stekao bogatstvo od najmanje deset milijuna kuna.

Novi list javnost je o tome izvijestio prije pune dvije godine, na što su iz USKOK-a ustvrdili da su slučaj predali na postupanje Županijskom državnom odvjetništvu, koje je imalo ispitati porijeklo direktorove imovine. U protekle dvije godine to se nije dogodilo. 

Posebno sumnjiv poslovni odnos interna revizija utvrdila je na relaciji Poslovi mehanizacije infrastrukture – privatna tvrtka Hidraulika Kurelja. Revizori su naime otkrili da su Poslovi mehanizacije i infrastrukture Hidraulici Kurelja dva puta plaćali iste račune za posao demontaže dizalica tipa HAK 7 i ugradnje ovih dizalica DIAB 7. U revizorskom nalazu izrijekom se navodi: »Iz opisanih usluga na računima proizilazi da je ista usluga plaćena dva puta«. Umjesto 44 tisuće kuna, Hidraulici Kurelja isplaćeno je 88 tisuća kuna.

U središtu interesa istražitelja našao se i posao nabave i ugradnje dizalica Palfinger, koji je Hrvatske željeznice stajao 10,9 milijuna kuna.

novilist.hr/ezd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.