Biznis

last minute opet je IN

U tijeku kampanja za rano bukiranje na tržištima Njemačke, UK-a i Švedske

U tijeku kampanja za rano bukiranje na tržištima Njemačke, UK-a i Švedske

Nakon tri godine obilježene pandemijom te vrlo opreznog procesa rezervacija u kojima je last minute bukiranje imalo značajan postotak, trend ranijih rezervacija ponovno se vraća.

Nakon odličnih prošlogodišnjih rezultata kampanje za poticanje ranog bukinga na tržištu Njemačke, Hrvatska turistička zajednica ove godine provodi kampanju koja, uz Njemačku kao najvažnije emitivno tržište za hrvatski turizam, dodatno uključuje i tržište Ujedinjene Kraljevine te Švedske. Aktivnosti će se provoditi do 1. lipnja, a uključivat će buking platforme Expedia.de, Fewo-direkt.de, Weg.de, Expedia.uk, Hotels.com UK i Hotels.com Sweden. 

„U sklopu prošlogodišnje kampanje za poticanje ranog bukinga postignuli smo odlične rezultate koji su na njemačkom tržištu potaknuli nove rezervacije u vrijednosti većoj od 2,6 milijuna eura. S obzirom da je na inozemnim tržištima primjetan povratak ranog bukiranja, u ovoj smo godini odlučili promotivne aktivnosti za poticanje ranog bukiranja provoditi i na tržištu UK-a i Švedske. Dosadašnji tijek turističkog prometa, kao i povratne informacije te najave partnera upućuju kako je pred nama uspješna sezona, odnosno turistička godina u kojoj bi trebali premašiti rezultate iz rekordne 2019. godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 

Naime, nakon tri godine obilježene pandemijom te vrlo opreznog procesa rezervacija u kojima je last minute bukiranje imalo značajan postotak, trend ranijih rezervacija ponovno se vraća.

Navedeno pokazuje i istraživanje Expedie prema kojem 65% korisnika ima namjeru bukirati svoj odmor u inozemstvu tri do šest mjeseci unaprijed. 

Obzirom na tendenciju pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, promotivne aktivnosti kroz travanj, svibanj i lipanj dodatno će doprinijeti rastu turističkog prometa i izvan glavne sezone. Tako je u sklopu kampanje naglasak stavljen na one turističke proizvode za kojima je na navedenim tržištima izražen najveći interes, a dodatna posebnost ove kampanje je da se promocija Hrvatske odvija putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu odmah bukirati smještaj čime se pozitivno utječe na rast rezervacija.  

Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine ukupno ostvareno preko 880 tisuća dolazaka i 2,4 milijuna noćenja što u odnosu na 2019. predstavlja rast u dolascima od 1 posto te u noćenjima od 11 posto. Pritom je s tržišta Njemačke ostvareno oko 157 tisuća noćenja što predstavlja rast od 8 posto u odnosu na 2019., dok je s tržišta UK-a ostvareno oko 38 tisuća noćenja što u odnosu na 2019. predstavlja rast od 52 posto. 

 


Reci što misliš!