last minute opet je IN
U tijeku kampanja za rano bukiranje na tržištima Njemačke, UK-a i Švedske
Nakon tri godine obilježene pandemijom te vrlo opreznog procesa rezervacija u kojima je last minute bukiranje imalo značajan postotak, trend ranijih rezervacija ponovno se vraća.
Nakon odličnih prošlogodišnjih rezultata kampanje za poticanje ranog bukinga na tržištu Njemačke, Hrvatska turistička zajednica ove godine provodi kampanju koja, uz Njemačku kao najvažnije emitivno tržište za hrvatski turizam, dodatno uključuje i tržište Ujedinjene Kraljevine te Švedske. Aktivnosti će se provoditi do 1. lipnja, a uključivat će buking platforme Expedia.de, Fewo-direkt.de, Weg.de, Expedia.uk, Hotels.com UK i Hotels.com Sweden.
„U sklopu prošlogodišnje kampanje za poticanje ranog bukinga postignuli smo odlične rezultate koji su na njemačkom tržištu potaknuli nove rezervacije u vrijednosti većoj od 2,6 milijuna eura. S obzirom da je na inozemnim tržištima primjetan povratak ranog bukiranja, u ovoj smo godini odlučili promotivne aktivnosti za poticanje ranog bukiranja provoditi i na tržištu UK-a i Švedske. Dosadašnji tijek turističkog prometa, kao i povratne informacije te najave partnera upućuju kako je pred nama uspješna sezona, odnosno turistička godina u kojoj bi trebali premašiti rezultate iz rekordne 2019. godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Naime, nakon tri godine obilježene pandemijom te vrlo opreznog procesa rezervacija u kojima je last minute bukiranje imalo značajan postotak, trend ranijih rezervacija ponovno se vraća.
Navedeno pokazuje i istraživanje Expedie prema kojem 65% korisnika ima namjeru bukirati svoj odmor u inozemstvu tri do šest mjeseci unaprijed.
Obzirom na tendenciju pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, promotivne aktivnosti kroz travanj, svibanj i lipanj dodatno će doprinijeti rastu turističkog prometa i izvan glavne sezone. Tako je u sklopu kampanje naglasak stavljen na one turističke proizvode za kojima je na navedenim tržištima izražen najveći interes, a dodatna posebnost ove kampanje je da se promocija Hrvatske odvija putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu odmah bukirati smještaj čime se pozitivno utječe na rast rezervacija.
Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine ukupno ostvareno preko 880 tisuća dolazaka i 2,4 milijuna noćenja što u odnosu na 2019. predstavlja rast u dolascima od 1 posto te u noćenjima od 11 posto. Pritom je s tržišta Njemačke ostvareno oko 157 tisuća noćenja što predstavlja rast od 8 posto u odnosu na 2019., dok je s tržišta UK-a ostvareno oko 38 tisuća noćenja što u odnosu na 2019. predstavlja rast od 52 posto.
Vezane vijesti
-
LUKORAN - Uginula lešina dupina već dva tjedna stoji na škrapama kod mjesta Lukoran na otoku Ugljanu. Čitateljica javlja da nitko od odgovornih do sad nije reagirao.
-
Javnim pozivom za predlaganje programa javnih potreba u kulturi Grada Zadra za 2025. godinu planirana je dodjela sredstava u iznosu od 332.000,00 eura.
-
Blagdan je svete Lucije, zaštitnice dobrog vida i omiljene svetice najmlađih. Još od davnina na ovaj dan djecu bi u čarapama ili ispod jastuka dočekalo suho voće ili slatkiši.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Izdvojeno
-
Zagađenje zraka finim česticama ubilo je gotovo 240.000 ljudi u Europskoj uniji u 2022. godini, što je pad od pet posto u odnosu na prethodnu, stoji u izvješću Europske agencije za okoliš objavljenom u utorak.
-
Još jedna lijepa humanitarna priča bajkera Zadarske županije, moto klub D8 Maslenica prikupljao je donacije za štićenike Crvenog križa koja je bila izuzetno uspješna!
-
Dragan Primorac, predsjednički kandidat HDZ-a i partnera, poručio je u subotu u Splitu da će zakočiti ulazak Srbije u EU ako nam ne otvori arhive o grobnicama hrvatskih žrtava, te da će se zauzimati za jačanje hrvatske granice kako bi se onemogućio ulazak ilegalnih migranata u našu zemlju.
-
U zagrebačkom hotelu Zonar, 12.12. točno u 12 sati je održana promocija i najava najvećeg vinskog festivala u Dalmaciji – Zadar Wine Festivala, te kušanje 12 pomno odabranih vina.
Reci što misliš!