Biznis

htz

Ususret Ferragostu - Promocija Hrvatske usred Milana

Ususret Ferragostu - Promocija Hrvatske usred Milana

Ususret Ferragostu i glavnom dijelu turističke sezone Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji organiziralo je posebno promotivno događanje u Milanu na kojem je sudjelovalo 30-ak predstavnika najznačajnijih talijanskih medijskih kuća, odnosno turističkih, poslovnih i lifestyle medija.

Promotivno druženje organizirano je s ciljem informiranja talijanskih medija o aktualnoj situaciji u Hrvatskoj, ali i o svim novitetima u hrvatskoj turističkoj ponudi.

Događanju je prisustvovao i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić koji je istaknuo važnost ovakvog susreta.

„Ovo je bila odlična prigoda da se nakon dvije godine uživo susretnemo s našim partnerima, novinarima i prijateljima Hrvatske te im se zahvalimo na kontinuiranoj suradnji i doprinosu u promociji naše zemlje kao kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene turističke destinacije. Razgovarali smo i o novim mogućnostima suradnje, a sve u cilju dodatne vidljivosti i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom, za nas, vrlo važnom tržištu. Naime, u dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta bilježimo više od 411 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 13 posto“, zaključio je Staničić, nadodavši kako će daljnji turistički tijekovi u zemlji ponajviše ovisiti o povoljnoj epidemiološkoj situaciji.

„Talijani su naši tradicionalni gosti, a najbrojniji su u vrhuncu sezone, posebice u kolovozu. Za odmor će se odlučivati u zadnji tren i prati će epidemiološku situaciju u Hrvatskoj, cijene i fleksibilnost otkaza rezervacija, a iznimno su im važni i zdravstvena sigurnost te precizni protokoli u destinacijama i pri ulasku u zemlju.

Nadamo se da na temelju povoljne epidemiološke situacije u Hrvatskoj lokalne vlasti u Italiji neće donositi iznenadne mjere svojim građanima prilikom povratka u Italiju. Talijana će u Hrvatskoj ove sezone svakako biti, no sigurno ne u onoj mjeri na koju smo navikli, s obzirom da je ovo tržište ozbiljno pogođeno pandemijom korona virusa, kako zdravstveno, tako i financijski“, zaključila je direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić.


Reci što misliš!