što sve nudimo turistima?
Croatia Full of New Beginnings: HTZ pokrenuo novu kampanju
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021.
Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.
„I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana.
Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr.
Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.
„Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske“, poručio je Staničić.
Vezane vijesti
-
U Hrvatskoj će u nedjelju prevladavati sunčano uz najvišu dnevnu temperaturu zraka od 6 do 10, a na Jadranu između 11 i 14 Celzijevih stupnjeva, prognoza je Državnog hidrometeorološkog zavoda (DHMZ) za nedjelju.
-
Nakon pauze od godinu dana, zadarski bend vratio se s novom pjesmom i spotom, koji je snimljen na obnovljenoj šetnici na bedemima.
-
Stranka GLAS se pridružila koaliciji Srcem za Zadar predvođenu Markom Vučetićem kao kandidatom za gradonačelnika Zadra.
-
Tijekom jučerašnjeg dana testirano je 203 uzorka, a pod aktivnim nadzorom je 1068 stanovnika.
Izdvojeno
-
Šparoge nas mame sa svih strana, a hit recept ovog proljeća bit će jedna preukusna štrudla.
-
Virtualno predstavljanje knjige „Narodne knjižnice u tranziciji - sociološki aspekti“ održat će se u utorak, 9. ožujka 2021. u 12 sati.
-
U okviru edukativne platforme koju Zadarski plesni ansambl provodi godinama za svoje članove, a također i za sve ostale sudionike plesne scene u Zadru i šire, poštujući sve epidemiološke mjere potrebne za neometan rad u plesnoj dvorani, u mjesecu ožujku planirane su tri plesne radionice u trajanju po tjedan dana s tri različite profesionalne plesne umjetnice.
-
Od praznih do punih baterija električnog automobila za samo pet minuta - izraelska tvrtka razvila je tehnologiju koja bi mogla eliminirati tjeskobu povezanu s malom kilometražom koju s jednim punjenjem mogu prijeći električna vozila.
Reci što misliš!