što sve nudimo turistima?
Croatia Full of New Beginnings: HTZ pokrenuo novu kampanju
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia Full of New Beginnings“, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021.
Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini. Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.
„I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana.
Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza, nautike i dr.
Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.
„Krajem mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske“, poručio je Staničić.
Vezane vijesti
-
Ove godine za Međunarodni dan plesa, Hrvatsko narodno kazalište Zadar u suradnji sa Zadarskim plesnim ansamblom za svoje sugrađane i ljubitelje plesne umjetnosti pripremilo je veliki plesni događaj.
-
Policijski službenici Policijske postaje Zadar proveli su kriminalističko istraživanje nad 53-godišnjim hrvatskim državljaninom zbog sumnje u počinjenje kaznenog djela krivotvorenje isprave.
-
Iz urega gradonačelnika Dukića stiglo je reagiranje na serijal objava pod nazivom NEZAKONITA GRAĐEVINSKA DOZVOLA koje gradski vijećnik i predsjednik GP SDP Zadar, Danijel Radeta, posljednja tri dana objavljuje na svom Facebook profilu.
-
Zora bila, Croatio iz duše te ljubim, Samo more nosim ja u duši, Ne mogu te prestat jubit...samo su neki od hitova Tomislava Bralića i klape Intrade, naše najpopularnije klape koja iduće godine slavi velikih 40 godina postojanja.
Izdvojeno
-
U Velom Ižu od 3. do 8. travnja 2024. godine bila je domaćin edukacije u Društveno kulturnom centru „Školj“ na temu mapiranja prilika za kvalitetno provođenje slobodnog vremena mladih.
-
Zadarski Street Food Festival ponovno oduševljava posjetitelje kombinacijom vrhunske hrane i živih izvedbi domaćih glazbenih zvijezda.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Premda većinom sunčanije i toplije nego prošlih dana, do subote još ponegdje pljuskovi, pa i grmljavina. Od nedjelje do utorka stabilnije i opet iznadprosječno toplo.
Reci što misliš!