Biznis

promocija na 1. mjestu

Turistička ponuda Vira predstavlja se u Budimpešti, Pragu i Londonu

Turistička ponuda Vira predstavlja se u Budimpešti, Pragu i Londonu

Predstavnici »Vir turizma« i virske Turističke zajednice sudjelovali su na radionicama Sell Croatia u Budimpešti i Pragu. Od sinoć sudjeluju na londonskom WTM-u, jednom od najvećih i najznačajnijih turističkih sajmova na svijetu.

S otvorenjem velikog međunarodnog turističkog sajma World Travel Market (WTM) u Londonu (4. – 6. studenoga), službeno su počele promotivne aktivnosti i predstavljanje Hrvatske na sajmovima za 2020. turističku godinu.

Kako je dio te priče i otok Vir, na čuvenom londonskom turističkom sajmu u sklopu hrvatske turističke ponude i štanda Zadar region, turizam i ljepote otoka predstavljaju direktor virske Turističke zajednice Srđan Liverić i voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina. 

- Planiramo ostvariti kontakte s velikim turoperatorima i drugim predstavnicima turističke djelatnosti u Londonu, uz dobro predstavljanje našeg otoka. Naša su iskustva s ovako značajnih sajmova dosad uvijek bila pozitivna - prenio je Čulina aktivnosti virske agencije sa sajma u britanskoj metropoli.

Londonski WTM je jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, na kojemu se uobičajeno okupljaju izlagači iz gotovo 200 nacionalnih turističkih destinacija, pa je na sajmu boravio i ministar turizma Gari Cappelli. Prethodno su voditelj Čulina i direktor Liverić, kao i prošle godine, sudjelovali na radionici Hrvatske turističke zajednice Sell Croatia u Budimpešti u društvu direktorice budimpeštanskog ureda HTZ-a Ivane Herceg. Iako su mađarski turisti ove turističke sezone na Viru među tri najuspješnije nacije po turističkom prometu izraženom noćenjima (167.892), a po dolascima uvjerljivo najbolji (22.098), njihove su dosadašnje brojke ispod razine prošlogodišnje rekordne statistike, i to za 6,1 posto u dolascima te 8,3 posto u noćenjima. Noćenja u prosjeku mađarskih gostiju (7,59) također su – s obzirom na blizinu, potencijal tržišta i činjenicu vlasništva brojnih objekata na otoku – značajno ispod razine slovenskih (15,9), ili njemačkih (12,7).  

- Mađari su prošle godine bili veliki hit na našem turističkom tržištu, ali su ove godine u nešto manjem broju ostvarili dolaske i noćenja. Zato smo na radionici HTZ-a posebnu pažnju posvetili našim starim mađarskim partnerima, ali smo pronašli i neke nove kako bi proširiti posao i utjecaj. Potencijal daljnjeg razvoja na mađarskom tržištu svakako postoji - kaže Liverić. Isti je posao odrađen i na radionici u Pragu, gdje su Virani bili u društvu hrvatske veleposlanice Ljiljane Pancirov i direktora HTZ-ovog ureda za Češku i Slovačku Dubravka Miholića. Brojke su u slučaju čeških i, pogotovo, slovačkih gostiju, u stalnom rastu, što su primijetili veleposlanica Pancirov i direktor Miholić. 

- Javno smo na radionici pohvaljeni za naše uspješne promotivne aktivnosti u Češkoj i Slovačkoj, koje su najočitije u stalnom rastu brojki, ali i u sve većem broju strateških partnera koji nas prate na tim tržištima - kazao je Čulina, dodavši kako posebnu zahvalu virski turistički djelatnici upućuju voditeljici The Beach apartmana Vlasti Hadacovoj, koja je Viranima bila domaćin u Češkoj, te vlasnicima resorta Sandri i Radeku Dušeku.

Slovaci i Česi su po turističkim dolascima i noćenjima četvrto i peto virsko emitivno tržište, uz činjenicu da su Slovaci ovogodišnji rekorderi po rastu turističkih dolazaka (8,8 posto) i noćenja (9,3 posto). Vir je pored toga slovačkim turistima treća najdraža destinacija u Hrvatskoj, odmah nakon Vodica i Crikvenice koji su ostvarili svega nekoliko tisuća noćenja više. Radionice u Budimpešti i Pragu okupile su pored HTZ-ovih i virskih turističkih djelatnika, više od stotinu predstavnika turoperatora i agencija te predstavnika medija. 


Reci što misliš!