htz pokrenula jaku kampanju
Zadar i Pag promoviraju se na 11 svjetskih tržišta!
Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu. Vizualno i komunikacijski povezani su Zadar i Luka Modrić. Aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“
„Iako smo u samom srcu turističke godine koja ostvaruje planirano dobre rezultate fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvarujemo poraste od 9% u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je riječ o proizvodu koji ima strateški značaj za produljenje sezone.
Nastavlja se i promocija Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše gdje se Vatreni povezuju s njihovim rodnim gradovima. Vizualno i komunikacijski povezani su Slavonski Brod i Marijo Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd. i to kroz inačicu slogana „Croatia, Full of excellent players“.
Kampanju posezone prati i jesenska verzija Croatia Feeds kampanje kroz naslov „Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream“ odnosno „Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati”.
“Vjerujemo u daljnje jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada“, smatra Staničić.
Jedan od vizuala koji se koristi u promociji kulturnog turizma je Nikola Tesla, odnosno njegov Memorijalni centar u rodnim Smiljanima i to kroz naslov „This Place is Electrifying!“, aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“ dok se vrhunska hrvatska gastronomija, između ostalog, promovira sa „This meet is so delicious because it's made by the wind“.
Vezane vijesti
-
U subotu, 4. svibnja 2024. godine održat će se proslava Sv. Trna Isusova, relikvije koju čuvaju časne sestre Benediktinskog samostana sv. Margarite u Pagu.
-
Svake godine 29. travnja obilježava se Svjetski dan plesa. Ples je spoj energije, emocija i ritma koje plesači vješto spajaju u kreativnu, jedinstvenu umjetničku izvedbu. Kroz ples se povezujemo s drugim ljudima, a ljudi koji plešu su pristupačniji, otvoreniji i lakše stvaraju nova poznanstva.
-
Dugi otok ponosi se svojom jedinstvenošću, savršenom čistoćom mora i zraka. Njeguje se i cijeni priroda, a posjetitelji ostaju bez daha pred očaravajućim prizorima skrivenim u pitoresknim mjestima i na skrovitim plažama, pred veličanstvenim klifovima i bujnom vegetacijom!
-
Sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, radi počinjenog prekršaja vozaču je izdan Prekršajni nalog uz novčanu kaznu od 660 eura te mu je izrečena mjera zabrane upravljanja motornim vozilom u trajanju od 1 mjesec.
Izdvojeno
-
Voditeljica Doris Pinčić Guberović obožava kuhati u slobodno vrijeme, a s hrvatskim je chefom pričala o popularnosti domaće kuhinje.
-
Novinari u zemljama uključujući Hrvatsku, Francusku, Njemačku, Grčku i Italiju bili su suočeni s fizičkim napadima 2023. godine, navodi se u izvješću
-
Samo je nekoliko dana do 'Feste Italiane' u restoranu A’mare! Ovaj petak, ne propustite!
-
PD Paklenica organiziralo je lijep izlet proteklog vikenda i to za "seniore"
Reci što misliš!