#promocija
Objavljen treći nastavak kampanje "Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“.
Ove godine kampanja nudi čak 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora. U sklopu kampanje kreirana je i nagradna igra s glavnom nagradom koja uključuje nezaboravno putovanje u Hrvatsku.
Riječ je o kampanji koja potiče fanove i potencijalne turiste da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Cilj kampanje je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao destinacije bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.
Koncept „Epic Week“ kampanje omogućuje svim sudionicima kreiranje svog idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je ponuđeno 218 aktivnosti i doživljaja.
Svi sudionici imaju mogućnost odabira top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova.
Glavnu nagradu osvaja ona osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.
„Riječ je o vrlo uspješnoj kampanji koja u svakoj novoj inačici nudi nešto novo i postiže sve bolje rezultate. Tako se u sklopu prvog nastavka kampanje fanovima na društvenim mrežama nudila 101 aktivnost. U drugom nastavku smo kreirali i ponudili 200 aktivnosti, a sada u trećem nastavku nudimo čak 218 aktivnosti koje se mogu doživjeti u hrvatskim destinacijama. U sklopu prvog nastavka kampanje ostvarili smo doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i privukli više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. Drugi nastavak polučio je također odlične rezultate, odnosno doseg od gotovo 40 milijuna ljudi, a kanale HTZ-a na društvenim mrežama počelo je pratiti više od 50 tisuća novih fanova. Očekujemo da će treći nastavak premašiti sve dosadašnje rezultate i tako doprinijeti pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne destinacije bogate ponude“, naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Podsjećamo, u sklopu drugog dijela promotivne kampanje pobjedu je odnijela natjecateljica iz Italije, dok je pobjednica prve kampanje bila natjecateljica iz Poljske. Kampanja i nagradna igra ove je godine aktualna do 23. svibnja pa će početkom lipnja biti poznato s kojeg tržišta dolazi pobjednik ili pobjednica trećeg nastavka kampanje „Epic Week in Croatia“.
Vezane vijesti
-
Američki kutak Gradske knjižnice organizira susret s Dubravkom Kolanović pod nazivom Razmišljati kao slon, na odjelu za mlade, 13. prosinca, od 16,30 do 17,30 sati (Odjel za mlade).
-
Boksački klub Ares- Diabolik i Krav Maga Combat centar Zadar u suradnji s mnogobrojnim institucijama, ponosno je organizirao šest besplatnih seminara samoobrane i edukativnih radionica tijekom 2024. godine.
-
Mostarski bend Zoster stiže na Adventuru u ponedjeljak 30. prosinca.
-
Trenutno su na terenu četiri tima, a zbog povećanog interesa razmatra se povećanje broja ekipa. Predviđeno je spajanje između 5 i 6 tisuća priključaka, od kojih je dosad završeno oko 600.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Reci što misliš!