#promocija
Objavljen treći nastavak kampanje "Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“.
Ove godine kampanja nudi čak 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora. U sklopu kampanje kreirana je i nagradna igra s glavnom nagradom koja uključuje nezaboravno putovanje u Hrvatsku.
Riječ je o kampanji koja potiče fanove i potencijalne turiste da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Cilj kampanje je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao destinacije bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.
Koncept „Epic Week“ kampanje omogućuje svim sudionicima kreiranje svog idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je ponuđeno 218 aktivnosti i doživljaja.
Svi sudionici imaju mogućnost odabira top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova.
Glavnu nagradu osvaja ona osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.
„Riječ je o vrlo uspješnoj kampanji koja u svakoj novoj inačici nudi nešto novo i postiže sve bolje rezultate. Tako se u sklopu prvog nastavka kampanje fanovima na društvenim mrežama nudila 101 aktivnost. U drugom nastavku smo kreirali i ponudili 200 aktivnosti, a sada u trećem nastavku nudimo čak 218 aktivnosti koje se mogu doživjeti u hrvatskim destinacijama. U sklopu prvog nastavka kampanje ostvarili smo doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i privukli više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. Drugi nastavak polučio je također odlične rezultate, odnosno doseg od gotovo 40 milijuna ljudi, a kanale HTZ-a na društvenim mrežama počelo je pratiti više od 50 tisuća novih fanova. Očekujemo da će treći nastavak premašiti sve dosadašnje rezultate i tako doprinijeti pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne destinacije bogate ponude“, naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Podsjećamo, u sklopu drugog dijela promotivne kampanje pobjedu je odnijela natjecateljica iz Italije, dok je pobjednica prve kampanje bila natjecateljica iz Poljske. Kampanja i nagradna igra ove je godine aktualna do 23. svibnja pa će početkom lipnja biti poznato s kojeg tržišta dolazi pobjednik ili pobjednica trećeg nastavka kampanje „Epic Week in Croatia“.
Vezane vijesti
-
Juniori KK Zadar nakon osvajanja Juniorske lige Dalmacije kreću u borbu za obranu naslova prvaka države.
-
U Pesaru je otvorena izložba "Jadransko i jonsko brodovlje u novom vijeku (1650.-1850.)" nastala kao rezultat suradnje velikog broja znanstvenika među kojima su i znanstvenici s Odjela za povijest.
-
Nakon iscrpljujuće sezone u regionalnoj ligi i domaćem prvenstvu, košarkašima Zadra dolazi najvažniji dio – play off FAVBET Premijer lige i obrana prošle godine osvojenog naslova državnog prvaka. Prva prepreka na tom putu je Dubrava koja dolazi u Krešin Dom.
-
Zbog nadolazećeg produženog vikenda uoči 1. svibnja, već od danas očekuje se pojačan promet na svim autocestama
Izdvojeno
-
-
U samostanu i svetištu, gdje se čuva neraspadnuto tijelo ovog blaženika, župnik Župe Presvetog Srca Isusova, fra Bojan Rizvan služio je za zadarske hodočasnike svetu misu uz njegov relikvijar.
-
U Pesaru je otvorena izložba "Jadransko i jonsko brodovlje u novom vijeku (1650.-1850.)" nastala kao rezultat suradnje velikog broja znanstvenika među kojima su i znanstvenici s Odjela za povijest.
-
Spremni na vrhunac duboke osobne evolucije, ovi se znakovi spremaju krenuti na transformativna putovanja koja će redefinirati njihove putove mnogo prije nego što ljetni solsticij uvede vlastitu vrstu magije.
Reci što misliš!