vlasnik tesla brenda
Mate Rimac ima velike planove za budućnost
Mate Rimac u razgovoru s Myriam Joire, najpoznatijom svjetskom novinarkom koja piše o tehnologiji, vrlo cijenjenom tech blogericom i podcastericom, otkrio je planove za budućnost.
Joire je saznala i neke detalje o automobilu kojega će
predstaviti u Genevi, a koji je trenutno obavijen velom
tajne.
Prvo pitanje Joire mu je postavila upravo o budućnosti kompanije,
prenosi Index.
"Mi smo još vrlo mlada, ali i mala tvrtka, imamo tek 330 ljudi,
ali brzo rastemo. Prije osam godina imali smo samo jednog čovjeka
u garaži. Napraviti auto je vrlo kompleksan posao, neke kompanije
desetljećima razvijaju novi automobil, mi smo to uspjeli vrlo
brzo napraviti…", započeo je Rimac priču o Rimac
Automobilima.
"Za nas je Concept One zapravo bio način da pokažemo što sve
možemo napraviti i što sve može električni auto napraviti… Što se
tiče C2, ili Concepta Two, bit će to nešto sasvim novo, potpuno
drugačije… Zamislite samo da je u tvrtki radilo šest ljudi kad je
prvi Concept One bio otkriven javnosti, tek smo počeli raditi, a
C2 će predstaviti tvrtka koja ima iskustva, surađuje s vrhunskim
stručnjacima iz cijelog svijeta, iz različitih područja, to će
biti jedna sasvim drugačija razina što se tiče prezentacije,
limita i tehnologije. I dalje će to biti hyper auto, ali na
jednoj drugačijoj razini", priča Rimac te dodaje kako će opet
pokazati što mogu ne samo oni, već i električni auto. "Ako ćete
me pitati natječemo li se s Teslom, moj odgovor je ne", rekao je
Rimac pojašnjavajući kako oni zapravo niti ne rade isti
posao.
Otkrio je i kako ime auta neće biti Concept Two. "To je kodno
ime, imat će drugo ime, ali ga nećete saznati do Geneve", poručio
je Rimac. Rekao je i kako će C2 biti limitiran na 150 komada.
"Naš primarni posao je iskoristiti tehnologiju i taj potencijal
te omogućiti drugima da naprave električni auto. Naša tehnologija
je naš core biznis, i nalazi se u mnogo drugih vozila… Naše
komponente nalaze se u mnogo drugih automobila. Trenutno radimo
na raznim projektima…", kaže Rimac.
"Radimo za mnogo velikih europskih auto proizvođača, ali ne
smijemo pričati o tome… Ja sam inače otvoren, i kažem kupcima da
ne volim to što je sve tajno, ali svejedno, prije nego uopće
počnete pričati o poslu, morate potpisati sto papira o
tajnosti…", dodaje Rimac i otkiva kako rade neke zaista
zanimljive projekte.
Rimac se kratko osvrnuo i na početak priče o kompaniji. Kaže kako
su sada održiva tvrtka, profitabilni su posljednjih 4-5 godina
što smatra ogromnim uspjehom u ovom poslu. "No, bilo je vrlo
teško na početku, bilo je teško doći do kapitala. Američki
investitori su se pitali: 'Odakle, dovraga, dolazite?' Danas je
to sasvim druga priča. Izlazi novi auto, radimo puno novih
stvari, širimo se, radimo nove pogone, radimo puno uzbudljivih
stvari…", govori Rimac.
"Moj cilj je od početka bio električni sportski auto, želio sam
dokazati da električni auti mogu biti također brzi, uzbudljivi,
zabavni i dobri smo u tome, dobri smo u tome da radimo te hyper
aute. Mnogi ljudi pokušavaju napraviti električne aute dostupne
svima, posebno u Kini, investiraju milijarde u to, ali mi nećemo
ići u masovnu proizvodnju s našim superautima, no pomažemo svojim
komponentama i tehnologijom drugim kompanijama da naprave
dostupne električne aute.
Svakog dana dolaze nam ljudi koji bi radili električne aute, u
zadnjih tjedan dana posjetile su nas tri kompanije sa željom da
naprave takav auto. Svi su inspirirani uspjehom Tesle, misle da
je lako, ali nije. Jako je teško napraviti auto. Ja ovima koji
misle da mogu napraviti bolji auto kažem samo: 'Sretno'. Mi
nemamo namjeru raditi dostupne električne aute pod nekim svojim
brendom, mi ćemo i dalje raditi superaute…", rekao je Rimac,
dodajući kako će njihova tehnologija ipak biti i u nekim
dostupnim autima.
"Nema puno kompanija poput Rimac Automobila u kojima se može
cijeli auto napraviti na jednom mjestu. Jedna smo od rijetkih
koja može sve to", rekao je Rimac.
Vezane vijesti
-
Osnivač Rimac Automobila na svom je Facebook profilu objavio fotografije sa Sveučilišta u Coventryju, uz objavu da im je Velika Britanija ove godine postala najvažnije tržište
-
Tvrtka Rimac Automobili otvorila je ured za istraživanje i razvoj u Velikoj Britaniji, objavio je u utorak vlasnik Mate Rimac prilikom posjeta britanskog državnog ministra za međunarodnu trgovinu Grega Handsa Svetoj Nedelji.
-
Portal TopSpeed.com koji prati kretanja na tržištu najekstremnijih i najluksuznijih automobila, uvrstio je novi model Rimac Automobila C_Two među najzanimljivije i najbolje automobile koji su proizvedeni u prvoj polovici 2018. okarakteriziravši ga "pravim čudom".
-
Rimac automobil opet traži radnu snagu: traži se iskustvo i znanje spremanja energije
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Reci što misliš!