Turizam
Strateški marketinški plan HTZ-a
Hrvatska turistička zajednica potpisat će danas ugovor za strateški marketinški plan hrvatskog turizma od 2008. do 2012. godine.
Plan će zajednički izraditi tvrtke THR-International Tourism Consultants iz Barcelone i Horwath Consulting iz Zagreba. Ponudu tih dviju tvrtki, po cijeni od 2,92 milijuna kuna, sredinom srpnja prihvatilo je Turističko vijeće HTZ-a.
Vezane vijesti
-
Hrvatska je proglašena najboljom destinacijom za obiteljski odmor u 2017. godini za ruske turiste!
-
-
-
Izdvojeno
-
Voda pruža dodatni otpor tijekom vježbanja, što znači da tijelo troši više energije, a samim time se brže sagorijevaju kalorije
-
Do kraja tjedna i na moru promjenjivo. Najmanje kiše past će vjerojatno u nedjelju, a još u petak će lokalno na sjevernom Jadranu biti obilna i praćena grmljavinom
-
Dan žena ove godine obilježile su i članice Udruge turističkih vodiča Zadra Donat. Petnaest vodičica predstavilo je četrnaest žena iz zadarske prošlosti koje su bile važne, činile razliku, pomagale, umjetnički se izražavale…
-
Igrač KK Zadra, Vladimir Mihailović, gostovao je u razgovoru "Jedan na Jedan" na KK Zadar TV-u.
Reci što misliš!