Turizam
Strateški marketinški plan HTZ-a
Hrvatska turistička zajednica potpisat će danas ugovor za strateški marketinški plan hrvatskog turizma od 2008. do 2012. godine.
Plan će zajednički izraditi tvrtke THR-International Tourism Consultants iz Barcelone i Horwath Consulting iz Zagreba. Ponudu tih dviju tvrtki, po cijeni od 2,92 milijuna kuna, sredinom srpnja prihvatilo je Turističko vijeće HTZ-a.
Vezane vijesti
-
Hrvatska je proglašena najboljom destinacijom za obiteljski odmor u 2017. godini za ruske turiste!
-
-
-
Izdvojeno
-
MK Beštije sutra, na blagdan svete Luce dolazi 20. put u DV Laticu.
-
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, donosi još jedan intervju u nizu u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica. Ovoga puta, u našem društvu bio je jedan od najpopularnijih i najutjecajnijih repera ovih prostora Edo Maajka.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
-
Nakon provedenog kriminalističkog istraživanja, protiv 49-godišnjaka se podnosi kaznena prijava zbog sumnje da je počinio kazneno djelo Neovlaštena proizvodnja i promet drogama, javljaju iz PU zadarske.
Reci što misliš!