Biznis

Automobili

Hrvati registrirali manje novih vozila

Hrvati registrirali manje novih vozila

Siječanj je donio nastavak pada udjela vozila s dizelskim agregatima

U Hrvatskoj je tijekom siječnja registrirano 7.246 novih osobnih vozila, odnosno 28 vozila ili 0,38 posto manje od istog prošlogodišnjeg mjeseca, pokazuje izvješće specijalizirane agencije Promocija Plus.

Na vrhu ljestvice prodaje isti je raspored marki kao i za 2007. godinu. Siječanj je pripao Opelu koji je na prvom mjestu s 949 vozila odnosno 13,1 posto tržišta. Na drugom mjestu je Renault sa 863 vozila ili 11,9 posto tržišta, a Volkswagen je zadržao treće mjesto sa 665 vozila ili 9,2 postotnim tržišnim udjelom.

Među popularnijim markama su i Citroen koji sa 502 vozila drži 6,9 posto tržišta, Škoda je peta sa 493 vozila (6,8 posto), a slijede Peugeot, Ford, Hyundai, Toyota i Mazda.

Najveći dobitnici u usporedbi s prošlogodišnjim siječnjem su Ford sa 107, Hyundai sa 100 i Citroen sa 79 vozila više.

Najprodavaniji model i dalje je Opel Astra koje je u siječnju prodano 569 komada, drugi je Renault Clio sa 520 vozila, a treća Škoda Fabia (252 vozila).

Hrvatski kupci su uz ta tri modela najviše kupovali Citroen C3, Peugeot 207, Opel Corsu, Škodu Octaviu, Renault Megane, Volkswagen Golf i Ford Focus.

Siječanj je donio nastavak pada udjela vozila s dizelskim agregatima među novoregistriranim vozilima, na 35 posto.

Prvi mjesec u godini tradicionalno je bio obilježen i značajnim prijenosom registracija vozila kupljenih krajem prosinca kao i komercijalnim akcijama 'rasprodaje' prošlogodišnjih modela.


Reci što misliš!