Prednosti i zamke internet oglašavanja
Za uspješan marketinški istup na internetu potrebno znanje i ideje
Dobar plan Internet marketinga mora sadržavati jasan cilj tog oblika marketinga temeljenog na analizi tržišta kako bi se došlo do realnih podataka o stanju na tržištu
Cilj svakog privrednog subjekta u ostvarenju većeg profita i osobne promocije je pružiti sto bržu i kvalitetniju informaciju o sebi, svojim proizvodima, uslugama i cijenama. Na tom putu presudnu ulogu ima marketing.
Dosadašnje klasične oblike, zahvaljujući suvremenim sustavima komunikacije sve više zamjenjuje tzv. Internet marketing. No prezentiranje na internetu predstavlja promidžbu koja ima bitne razlike u svim segmentima u odnosu na standardno reklamiranje.
Samo pojavljivanje na web pretraživaču, bez kompletno osmišljene prezentacije, ubrzo će razočarati i neće postići očekivani poslovni rezultat. Za uspješan marketinški istup na internetu daleko je potrebnije imati znanje i ideje.
Oni koji smatraju da je takav pristup skup i da su potrebna velika novčana ulaganja bolje je da se i ne upuštaju u tu "avanturu", kao i oni koji smatraju da će Internet marketing polučiti rezultate jednim pojavljivanjem ili izradom jedne web stranice.
Ovakav marketinški pristup zahtijeva kontinuiranu analizu, istraživanja i praćenja rezultata standardnim i alternativnim metodama. Kao sto je za svaki poslovni potez potrebno razraditi i prihvatiti plan, isto je tako potrebno imati i plan Internet marketinga.
Dobar plan Internet marketinga mora sadržavati jasan cilj tog oblika marketinga temeljenog na analizi tržišta kako bi se došlo do realnih podataka o stanju na tržištu. Na osnovi tih pokazatelja moguće je formulirati i planirati marketing strategiju te sredstava potrebna za provođenje takve marketinške kampanje.
Formiranje marketinškog tima sljedeći je korak. U oblikovanju ovog tima valja voditi računa o stručnim i kreativnim sposobnostima kandidata da budu osposobljeni za implementaciju cilja i programa ovog oblika marketinga, da njihova znanja i vještine budu u cijelosti prilagođena konkretnim potrebama marketinške aktivnosti, izradi i kreiranju korporativnog identiteta tvrtke, da svoje zadatke izvršavaju u unaprijed definiranim vremenskim rokovima kako cijelu ovu kampanju ne bi doveli u pitanje.
Osposobljenost ovog tima ogleda se i u kreiranju dodatnih marketinških kampanja i materijala, vršenju i analizi vlastitih istraživanja tržišta te mjerenjem efekata provedenih aktivnosti mijenjati ili usmjeravati početnu marketinšku strategiju.
Pridržavanjem iznijetog neće se dogoditi da vas izlazak na neki pretraživač bude sveden samo na puko pretraživanje vašeg proizvodnog programa, cjenika i odjeljka za kontakt (što je čest slučaj) nego da pružite kompletno osmišljenu prezentaciju na duži rok a što će sigurno dati i pozitivan efekt.
Vezane vijesti
-
Glavni pokretači spoja televizije i interneta neće biti novi integrirani uređaji, već korisnici, autori medijskih sadržaja i, naravno, oglašivači. Ovi posljednji mogli bi najviše profitirati od čitavog procesa, budući da se očekuje da će u 2010. televizijsko oglašavanje na globalnoj razini vrijediti oko 180 milijarde dolara
-
Online oglašavanje u svijetu doživljava pravu revoluciju, dok je u Hrvatskoj još djelomično zanemareno
-
Penetracija Interneta te sama razvijenost i posjećenost portala pruža već sada puno veće mogućnosti nego što ih oglašivači koriste, kaže Mario Lovrić, Unex MPG
-
Sanja Dekić (AdLINK Internet Media): Udio internetskog oglašavanja bi u budžetima oglašivača mogao (morao) biti veći razmjerno vremenu provedenom na tom mediju
Izdvojeno
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14) i zadržali stopostotni učinak.
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
Reci što misliš!