Biznis

H&M najvrijedniji maloprodajni brand u Europi

H&M najvrijedniji maloprodajni brand u Europi

Vrijednost branda tog švedskog lanca iznosi 10,37 milijardi eura

H&M, drugi po veličini u Europi lanac trgovina odjećom, proglašen je najvrjednijim brandom među europskim maloprodajnim lancima, ispred španjolske Zare i britanskog lanca Marks and Spencer, piše list Financial Times u svom on-line izdanju.

Vrijednost branda tog švedskog lanca iznosi 10,37 milijardi eura, pokazao je prvi do sad sastavljeni indeks vrijednosti europskih maloprodajnih lanaca konzultantske tvrtke Interbrand.

To je daleko iznad vrijednosti sljedećeg u nizu - francuskog Carrefoura, u visini 6,6 milijardi eura, te vrijednosti svih ostalih maloprodajnih lanaca sadržanih u tom indeksu.

Najvrjednije brandove imaju maloprodajni lanci sa čvrstom ponudom vlastitih etiketa, pri čemu tri od pet vodećih europskih brandova - H&M i Ikea iz Švedske, te M&S iz Velike Britanije - prodaju isključivo vlastite etikete, ističe Interbrand.

Snažan brand pomaže kompanijama u uspješnom širenju na strana tržišta, budući da ima funkciju jamca potražnje na novim tržištima, ističe Jez Frampton, čelnik Interbranda.

H&M, Carrefour, Ikea i Tesco, koji se nalaze na pozicijama četiri najvrjednija brenda u Europi, redom imaju velike međunarodne operacije.

M&S, koji se nalazi na petome mjestu s 5,1 milijardom eura vrijednosti, također je usmjeren na agresivnije širenje na kinesko i indijsko tržište, te je nedavno s indijskim Reliance Industries potpisao sporazum o prodaji prehrambenih proizvoda u novom lancu trgovina tog vodećeg indijskog konglomerata.


Reci što misliš!