Biznis

Hyundai na internetu

Najprodavaniji SUV u Hrvatskoj na internetu

Najprodavaniji SUV u Hrvatskoj na internetu

Hyundai se u Hrvatskoj tako pridružio mnogobrojnim znamenitim web portalima i servisima koji su podignuti na AdminMax platformi

Hyundai auto Zagreb d.o.o. (www.hyundai.hr ) je podružnica svjetskog automobilskog brenda u Hrvatskoj koji je osnovan 1967. godine u Koreji samo upornošću i samouvjerenošću jednog skromnog mladića podrijetlom iz ruralnoga dijela Koreje.

Danas je Hyundai Tucson najprodavaniji automobil klase SUV u Hrvatskoj. Više o njemu, akcijskoj cijeni i ostalim automobilima iz Hyundai porodice možete saznati na novim web stranicama tvrtke. 

Nove stranice za hrvatski Hyundai izradila je tvrtka sa višegodišnjim iskustvom u izradi web stranica putem sustava za upravljanje sadržajem (eng. Content Management System, CMS) - Internet Softver d.o.o. u suradnji sa dizajnerskom tvrtkom WEB Marketing d.o.o.

Hyundai se ovom prilikom odlučio za AdminMax CMS, poznati domaći sustav za upravljanje on-line sadržajima razvijen od strane hrvatskih programera.

"Vođeni sve većim interesom naših kupaca da se o Hyundaiju informiraju putem interneta, odlučili smo dizajnirati potpuno nove web stranice. Osim standardnih informacija poput tehničkih karakteristika, oprema modela i cjenika, koje posjetioci našeg weba od sada mogu i printati, on-line mogu pregledavati vanjske i unutarnje dijelove automobila, gledati video materijale i 3D animaciju, postavljati on-line pitanja, i mnogo toga drugog. Dakle, osim što su nove web stranice izuzetno informativne i omogućavaju kupcima virtualni pogled u automobil, one su i zabavne. S informatičke točke gledišta, ponosan sam što su naše nove stranice u rangu najmodernijih."- izjavio je Miljenko Pejnović, direktor informatike u Hyundai auto Zagreb d.o.o.

"Analize navika korisnika Interneta u Hrvatskoj pokazuju da je informiranje o proizvodima i dalje popularnije od kupovine na Internetu. Iz navedenog razloga, izrada web kataloga optimalno je rješenje za potrebe naših web surfera, pogotovo ako uzmemo u obzir da oko 60% domaćih korisnika Interneta često koristi tražilice u svom radu. Web stranice Hyundai.hr pravi su reprezentativni automobilski web katalog optimiziran za tražilice" - izjavila je Sandra Kušek, voditeljica ključnih kupaca u Internet Softveru.

Hyundai se u Hrvatskoj tako pridružio mnogobrojnim znamenitim web portalima i servisima koji su podignuti na AdminMax platformi - Monitor.hr, Blog.hr, Putni.biz, Max Factor, Hrabri telefon, Državni pravobranitelj za djecu, Ministarstvo financija Republike Hrvatske, Iskon Internet - Croadria, Grafički fakultet u Rijeci, Sindikat policije Hrvatske, Hrvatska stomatološka komora i drugi.

Reci što misliš!