Biznis

Brodogradnja

Rješavanje problema u 3. maju

Rješavanje problema u 3. maju

Na upit o mogućim konkretnim rješenjima, iz Uprave 3. maja kažu da bi jedno od rješenja moglo biti osiguranje gradnje četiriju brodova za domaće brodare u 3. maju, odnosno da država osigura financiranje gradnje

"Država bi trebala osigurati novac za opstanak riječkog brodogradilišta 3. maj i nastavak proizvodnje tijekom sljedećih godinu i pol te, nakon što se stabiliziraju cijene i oporavi tržište, provesti djelomičnu privatizaciju tog brodogradilišta".

Izjavio je to nakon sastanka sa saborskim zastupnicima iz Primorsko-goranske županije župan Zlatko Komadina, prenosi HRT . Na sastanku su bili saborski zastupnici SDP-a, HDZ-a i HNS-a, predstavnici Grada Rijeke, SSSH, Županijske gospodarske komore i Uprave 3. maja.

Posljednja slamka za koju se hvataju lokalni i regionalni čelnici financijska je potpora države u iznosu većem od 200 milijuna dolara. Izostane li novac koji za riječko brodogradilište znači spas, ova uprava bit će posljednja.

Zaključeno je, kazao je Komadina, da brodogradilišne kapacitete u Primorsko-goranskoj županiji, pa i u Hrvatskoj, treba objediniti te da se od Vlade očekuje da podupre današnje prijedloge.

Na upit o mogućim konkretnim rješenjima, iz Uprave 3. maja kažu da bi jedno od rješenja moglo biti osiguranje gradnje četiriju brodova za domaće brodare u 3. maju, odnosno da država osigura financiranje gradnje, čime bi se dobilo vremena za preustroj brodogradilišta.


Reci što misliš!