Biznis

FESTO

Opatija: Počinje FESTO

Opatija: Počinje FESTO

Očekuje se oko 800 sudionika - stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama

Najveća godišnja smotra dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj FESTO 2009. počinje u Opatiji a trajat će do 23. svibnja. Glavni moto je Kriza kao komunikacijski poticaj, prenosi HRT .

Očekuje se oko 800 sudionika - stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama.

Okosnica programa su dvije rasprave. Prva, kojom i počinje FESTO, usredotočit će se na televiziju i elektroničke medije i njihov sadašnji trenutak te na promjene koje donose nove tehnologije.

Tema druge rasprave je sadašnjost i budućnost regionalnih brandova, pri čemu će se raspravljati jesu li ti brandovi improvizacija, nužda ili strategija, što o tome misle kupci te mogu li se regionalni brandovi nositi s globalnim.

Uz dvije panel rasprave, na programu su i predavanja iz područja upravljanja brandovima i iz svijeta multimedijalnih tehnologija i pristupa. O tome će govoriti međunarodni stručnjaci na području komuniciranja i marketinga.

Na završnoj večeri festivala bit će dodijeljene nagrade za najkvalitetnija kreativna dostignuća u nizu natjecateljskih skupina - od televizijskog i radijskog oglasa, novinskog oglasa i vanjskog oglasa do organizacije događaja i inovativnih komunikacijskih rješenja.

Ove će godine prvi put biti dodijeljene nagrade za najgledanije domaće televizijske emisije, a novost je i dodjela nagrada za najbolje radio i TV- identifikacijske jinglove i najave.

 


Reci što misliš!