Biznis

Predavanje

Pismo prof. Kotlera hrvatskoj poslovnoj zajednici

Pismo prof. Kotlera hrvatskoj poslovnoj zajednici

Konferencija profesora P. Kotlera: Kako pobijediti? Kriza je izazov! 

25. rujna  2009. prof. Kotler dolazi u Hrvatsku, u Zagreb, gdje će održati jednodnevnu konferenciju za profesionalce marketinga i managere iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Predavanje organiziraju ZŠEM (Zagrebačka škola ekonomije i managementa, www.zsem.hr) i MA-TE d.o.o. (www.mate.hr), izdavač hrvatskih prijevoda knjiga prof. Kotlera (Upravljanje marketingom, Osnove marketinga, te najnovije knjige Kaotika koju će ekskluzivno dobiti svi posjetitelji predavanja gratis, a knjiga će biti osobno potpisana od g. Kotlera).

Sve detaljne informacije o predavanju možete provjeriti na web stranici www.kotler2009.com.

Philip Kotler, temeljem svog bogatog iskustva na globalnom tržištu pruža vam brojne primjere i poslovne slučajeve suvremenog marketinga. Prepoznajte u tome nove poslovne prilike za Vas, Vašu tvrtku i suradnike.

Profesor Kotler će s Vama podijeliti svoja razmišljanja o budućnosti i izazovima marketinga u 21. stoljeću, te kako uspješno pobjeđivati u kriznim situacijama.

Dovoljna je samo jedna ideja koju ćete sa ovog inspirativnog događaja ponijeti sa sobom kako bi se sve uloženo višestruko vratilo i isplatilo. Stoga nemojte propustiti neponovljivu prigodu osobno čuti, razgovarati i fotografirati se s prof. Kotlerom!

Omogućite svom timu ljudi da prisustvuje predavanju te stekne nova znanja, iskustvo i kontakte koji će u budućnosti biti od velike važnosti i Vama i Vašoj tvrtki.

Pravovremenom narudžbom ulaznica na web stranicama www.kotler2009.com ili www.mate.hr osigurajte mjesto za Vas i Vaše suradnike na ovoj nezaboravnoj konferenciji i marketinškom događaju godine.

U nstavku objavljujemo pismo koje je prof. Kotler uputio hrvatskoj poslovnoj zajednici.

Poštovani članovi hrvatske poslovne zajednice,

Od našeg zadnjeg susreta 2006. godine puno se toga promijenilo. Od tada, svijet je uronio u duboku financijsku krizu, a tvrtke se susreću s velikom neizvjesnošću i bore se donoseći teške odluke. Zatim, tu je i Kina, koja može proizvesti veliku količinu proizvoda po nižoj cijeni od drugih. Većina proizvoda je sve više pod utjecajem ‘komodifikacije', tvrtke pokušavaju pronaći nove načine diferencijacije svoje ponude. Tvrtke moraju naučiti kako koristiti nove medije i kako doći do novih potrošača koji internet koriste kako bi se informirali i donijeli odluke o kupnji. U isto vrijeme uprave propituju budžete i spremne su ukinuti svaki budžet koji menadžeri ne mogu opravdati kao "dobru investiciju".

Mogu vam ponuditi dobre savjete kako postati proaktivnija tvrtka, tvrtka koja predviđa promjene, prilagođava im se prije konkurencije,  te savjete kako stvarati tržište i oblikovati svoju budućnost na tržištu. Tvrtke kao što su Apple, Nike, Ikea i druge, pokazale su da pripravne tvrtke ne samo da reagiraju na događaje, već same mogu predvidjeti i oblikovati svoju budućnost.

Na predavanje povedite i vaše kolege - jamčim vam da će Vaš tim otići sa svježim i uzbudljivim novim idejama! 

dr. Philip Kotler

S.C. Johnson Distinguished Professor of International Martketing

Kellogg School of Management

Sveučilište Northwestern


Reci što misliš!