Biznis

Turizam

Hrvatska i Slovenija zajednički zovu kineske turiste

Hrvatska i Slovenija zajednički zovu kineske turiste

Najavljeno je to na današnjoj konferenciji za hrvatske i slovenske novinare čelnih ljudi hrvatskog i slovenskog turizma u Ministarstvu turizma

Hrvatska i Slovenija zajedničkim će nastupima idućeg tjedna u Pekingu i Šangaju s ciljem povećanja broja kineskih turista već ove godine promovirati turističku ponudu dviju zemalja kineskom tržištu, čiji su turisti prošle godine sa 43,5 milijardi dolara potrošnje zauzeli četvrto mjesto na svijetu, javlja Business.hr

Najavljeno je to na današnjoj konferenciji za hrvatske i slovenske novinare čelnih ljudi hrvatskog i slovenskog turizma u Ministarstvu turizma.

U sklopu prezentacija u Pekingu (25. svibnja) i Šangaju (27. svibnja) održat će se poslovne radionice hrvatskih i slovenskih putničkih agencija s kineskim turističkim partnerima, susreti s kineskim dužnosnicima te svečane večere s 250 odnosno 150 uzvanika.

Prezentacija u Šangaju poklopit će se i s međunarodnim turističkim sajmom u tom gradu (27. do 29. svibnja), kao i već otvorenom Svjetskom izložbom Expo, što je ministar turizma Damir Bajs ocijenio pravim trenutkom za promociju turizma.

Važnim i racionalnim u tom, kako je kazao, zajedničkom poduhvatu ocjenjuje i što će troškove prezentacija u Pekingu i Šangaju od blizu 50 tisuća eura po pola podijeliti hrvatska i slovenska strana.

S obzirom da Hrvatska i Slovenija na tom tržištu nisu konkurencija zajedničkim se nastupom smanjuje i rizik te postiže identična ili i veća dobit nego da se nastupa samostalno, dodao je Bajs.

Važnim smatra i što time hrvatski i slovenski turistički sektor na svim razinama (državni/javni i privatni) kreiraju zajednički turistički proizvod koji može biti zanimljiv kineskom i nekim drugim dalekim tržištima poput Japana, Indije i SAD-a čiji turisti pri dolasku u Europu obilaze više zemalja.

S time se složio i generalni direktor slovenskog Direktorata za turizam Marjan Hribar dodavši da uz dobru suradnju Hrvatska i Slovenija mogu biti konkurentne na kineskom tržištu. Slovenija, kako je kazao, neće propustiti priliku na tom i drugim dalekim tržištima s kojih u Europu dolazi sve više turista, pa je stoga i u svojoj Strategiji turizma predvidjela aktivnosti za ta tržišta. Sve podržava i slovenska Vlada koja je prošlog tjedna turizam deklarirala kao najbitniji sektor slovenske ekonomije, istaknuo je Hribar.

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić i direktor Turističke organizacije Slovenije Dimitrij Piciga naglasili su da su predstojeći nastupi u Kini dio strategije zajedničke promocije koja se dogovara duže vrijeme, te da se od toga ove i iduće godine očekuje 'skokovit bum' s tog tržišta u obje zemlje.

Hrvatsko turističko izaslanstvo u Kini će boraviti od 23. do 30. svibnja.

 

 

 

 


Reci što misliš!