Mediji u Hrvata
GfK: U Hrvatskoj internet svrgnuo televiziju s trona
Kada je riječ o medijima u Hrvatskoj, hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju uvjerljivo - internet, a tek onda televiziju.
Ako prosječnog stanovnika Hrvatske upitate koji mu medij nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, vrlo vjerojatno ćete dobiti odgovor - internet, piše Net.hr .
To potvrđuju i rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK na nacionalno reprezentativnom uzorku (400 ispitanika) za opću populaciju u RH.
U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani uvjerljivo pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode - "televizija" (15,4%).
Kako je pitanje bilo otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito, koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.), ali i konkretni mediji (24 sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT, Slobodna dalmacija...).
Zanimljivo je da se "24 sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza vršno pozicioniranih - općenitih medijskih kategorija - interneta i televizije.
Jednako je tako zanimljivo da se u redosljedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL).
Čestitke, nakon ovog istraživanja, zaslužuje i "Globus" koji se jedini na ovoj ljestvici, pojavio kao predstavnik tjednika, ali i tiskanih magazina općenito.
Kategorija: Mediji općenito
Anketno pitanje: "Koji mediji, općenito, vam nude najbolji omjer cijene i kvalitete? - otvoreno anketno pitanje
1. internet = 24,8%2. televizija = 15,4%
3. 24 sata = 5,7%
4. Večernji = 3,7%
5. Jutarnji = 3,6%
6. radio = 3,5%
7. Nova TV = 3,2%
8. Globus = 2,2%
9. RTL = 1,9%
10. tisak = 1,9%
11. HRT = 1,8%
12. Slobodna dalmacija = 1,3%
Ostalo = 11,3%
Ne znam/Bez odgovora = 19,7%
Vezane vijesti
-
Posjedovanje mobitela se stabiliziralo na razini od oko 90 posto kućanstava u kojima postoji barem jedan takav uređaj - najviše u Dalmaciji
-
60 posto Dalmatinaca i 90 posto mladih koristi internet
-
Odbor za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta izglasao je zahtjev za poboljšanjem internet kupovine.
-
Novi protokol nudi niz dodatnih slojeva zaštite za uređaje bežično povezane Wi-Fijem koji bi hakerima, između ostalog, trebali otežati pogađanje lozinke i pristupanje podacima
Izdvojeno
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Svi koji imaju slab sluh, ali ne nose slušni aparat, trebali bi razmisliti još jednom jer je utvrđeno da pomaže ljudima da žive dulje, prema Sveučilištu Južne Kalifornije (USC).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.