Mediji u Hrvata
GfK: U Hrvatskoj internet svrgnuo televiziju s trona
Kada je riječ o medijima u Hrvatskoj, hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju uvjerljivo - internet, a tek onda televiziju.
Ako prosječnog stanovnika Hrvatske upitate koji mu medij nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, vrlo vjerojatno ćete dobiti odgovor - internet, piše Net.hr .
To potvrđuju i rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK na nacionalno reprezentativnom uzorku (400 ispitanika) za opću populaciju u RH.
U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani uvjerljivo pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode - "televizija" (15,4%).
Kako je pitanje bilo otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito, koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.), ali i konkretni mediji (24 sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT, Slobodna dalmacija...).
Zanimljivo je da se "24 sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza vršno pozicioniranih - općenitih medijskih kategorija - interneta i televizije.
Jednako je tako zanimljivo da se u redosljedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL).
Čestitke, nakon ovog istraživanja, zaslužuje i "Globus" koji se jedini na ovoj ljestvici, pojavio kao predstavnik tjednika, ali i tiskanih magazina općenito.
Kategorija: Mediji općenito
Anketno pitanje: "Koji mediji, općenito, vam nude najbolji omjer cijene i kvalitete? - otvoreno anketno pitanje
1. internet = 24,8%2. televizija = 15,4%
3. 24 sata = 5,7%
4. Večernji = 3,7%
5. Jutarnji = 3,6%
6. radio = 3,5%
7. Nova TV = 3,2%
8. Globus = 2,2%
9. RTL = 1,9%
10. tisak = 1,9%
11. HRT = 1,8%
12. Slobodna dalmacija = 1,3%
Ostalo = 11,3%
Ne znam/Bez odgovora = 19,7%
Vezane vijesti
-
Posjedovanje mobitela se stabiliziralo na razini od oko 90 posto kućanstava u kojima postoji barem jedan takav uređaj - najviše u Dalmaciji
-
60 posto Dalmatinaca i 90 posto mladih koristi internet
-
Odbor za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta izglasao je zahtjev za poboljšanjem internet kupovine.
-
Novi protokol nudi niz dodatnih slojeva zaštite za uređaje bežično povezane Wi-Fijem koji bi hakerima, između ostalog, trebali otežati pogađanje lozinke i pristupanje podacima
Izdvojeno
-
Istezanje svako jutro može poboljšati fleksibilnost i opskrbiti vas energijom za dan koji je pred vama. Većina ljudi ima potrebu protegnuti se nakon buđenja kako bi ublažili ukočenost zglobova i poboljšali cirkulaciju.
-
Gostujući kod Mile Moralić u Točki na tjedan, predsjednička kandidatkinja Ivana Kekin otkrila je što najviše zamjera aktualnom predsjedniku Zoranu Milanoviću
-
Širom Izraela u nedjelju su se oglasile sirene nakon čega je uslijedilo više raketnih napada iz smjera Libanona u kojima je ranjeno više ljudi, objavila je izraelska vojska.
-
Hrvatska još uvijek previše energenata uvozi te i dalje prevladavaju fosilni izvori, no ima sve uvjete za dobru zelenu tranziciju u kojoj će prevladavati energija iz obnovljivih izvora, naglasci su s konferencije Energetski sektor - prilike i izazovi.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.