42 rada u konkurenciji
Podravka, Bruketa&Žinić OM i Unex MPG osvojili Effie Grand Prix
U zagrebačkom Hypo Centru sinoć su dodijeljene treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj. U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 brončane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG, pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće.
Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač"; Tele2 za "Smiley" s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo".
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka - predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).
Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketinga, Hrvatska je dio međunarodne inicijative Effie koja u više od četrdeset zemalja diljem svijeta te tri regionalna natjecanja, nagrađuje vrhunska marketinška postignuća, pri čemu je najbitnija poruka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.
Vezane vijesti
-
Radi se o parodiji na spotove EU koji se vrte zadnjih mjeseci u kojima se objašnjavaju čak i neke banalne radnje, kao hoćemo li nositi cipele
-
ivši glavni ravnatelj HRT-a Kazimir Bačić, uhićen krajem lipnja u antikorupcijskoj akciji povezanoj s pokojnim zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem pušten je u ponedjeljak navečer iz istražnog zatvora, potvrdili su u utorak njegovi branitelji.
-
Francuski prijevod romana "Crvena voda" književnika i novinara Jurice Pavičića osvojio je prestižnu nagradu Grand Prix de Littérature Policière za najbolji strani krimić u Francuskoj u 2021. godini.
-
Ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Josip Aladrović demantirao je u srijedu da će se u Hrvatskoj uvesti “sindikalni porez” ustvrdivši da su mediji krivo protumačili socijalni dijalog o novom Zakonu o radu (ZOR), jer se radi samo o jednom od prijedloga.
Izdvojeno
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
-
Dokumentarac „Green City Life“ istražuje rješenja poput regeneracije, urbane poljoprivrede i uporabe biološkog otpada s izgradnjom zelenijih i zdravijih gradova.
-
"Nevera" Tomislava Bralića i klape Intrade stiže s najmanjeg naseljenog otoka u Hrvatskoj! Ova pjesma predstavlja svojevrsnu uvertiru za veliku obljetnicu – klapa Intrade ove godine obilježava 40 godina postojanja
-
"Babygirl" je na rasporedu u petak 17. siječnja s početkom od 20h, a ulaznice po cijeni od 5 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja (Polivalentna dvorana Providurove palače) od 19.00 h.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.