Zanimljivo istraživanje
Potrošači o trgovačkim markama: Jeftinije, a jednako kvalitetne
Više od polovice potrošača redovito kupuje trgovačke marke čija ekspanzija u Hrvatskoj u usporedbi sa svjetskim trendovima tek slijedi
Istraživanje magazina Ja TRGOVAC i agencije Hendal o udjelu proizvoda trgovačkih robnih marki u svakodnevnoj potrošnji hrvatskih građana provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana Republike Hrvatske tijekom listopada 2011. godine pokazalo je kako više od polovice anketiranih (55,2%) vjeruje trgovcima kupujući proizvode njihovih privatnih marki.
Kada je riječ o učestalosti kupnje, najveći dio ispitanih, njih 45%, kaže kako proizvode trgovačkih marki kupuje često. Nešto manji postotak ispitanika (34,2%) navodi kako rijetko kupuju ovakve proizvode, a da ih kupuju svaki put kad idu u nabavku proizvoda za kućanstvo kao svoj odgovor navodi 15,3% građana. Trgovačke marke vrlo rijetko kupuje 5,4% ispitanih.
Konzum je uvjerljivo vodeći prema povjerenju koje ispitani građani imaju prema privatnim markama pojedinih trgovačkih lanaca. Tako više od trećine ispitanika (36%) na prvo mjesto stavljaju Konzum, a slijede Lidl (9%), Kaufland (6,8%), Plodine (5,9%), Interspar (5%), Billa (4,5%), Mercator (4,1%) i Getro (2,3%).
Ukupno 66,7% ispitanih više kupuje prehrambene proizvode trgovačkih marki, dok neprehrambene proizvode preferira 12,2% sudionika ankete. S druge strane, da podjednako kupuju proizvode i prehrane i neprehrane navodi 21,2% anketiranih.
Na pitanje zašto kupuju proizvode trgovačkih marki, više od polovice ispitanika, njih 51,4%, odgovara "jer su jeftiniji, a jednako kvalitetni kao i brendirani". Po važnosti slijedi odgovor "jer su jeftiniji od brendiranih" s 31,5% glasova, dok 9,5 % ispitanika kaže da su kvalitetniji od brendiranih, a njih 7,7% navodi da su im trgovačke marke čak draže od brendova.
Kada je riječ o kvaliteti proizvoda privatnih marki trgovaca na hrvatskom tržištu, najveći dio građana (43,2%) smatra kako su dovoljno kvalitetni s obzirom na cijenu. Jednoznačno kvalitetnim ih smatra 40,5% ispitanika, dok preostalih 16,2% ne vjeruje u njihovu kvalitetu.
Istraživanje je provedeno krajem listopada 2011. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 402 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.Vezane vijesti
-
-
U 15 godina broj kartica povećan je za 3,6 puta, broj bankomata za pet, a broj EFT POS terminala za više od deset puta
-
Desezonirani promet od trgovine na malo, što su ga ostvarili svi poslovni subjekti koji se bave tom djelatnošću bez obzira na svoju pretežnu djelatnost, u veljači ove godine realno je porastao u odnosu na siječanj za 0,1 posto, dok kalendarski prilagođeni podaci na godišnjoj razini, u odnosu na veljaču prošle godine, pokazuju da je realno ostao na istoj razini, podaci su Državnog zavoda za statistiku (DZS)
-
Crne prognoze su se ostvarile. Više od 36o tisuća hrvatskih obitelj Božić je dočekalo bez posla. No, to ne znači da se nije trošilo
Izdvojeno
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Vodoinstalacija d.o.o. u ponedjeljak, 16. prosinca 2024. godine u vremenu od 8 do 13 sati biti će privremeno obustavljena opskrba vodom u mjestu Bibinje, istočno od Mirkova.
-
Odlukom općinskog načelnika, Općina Preko i ove će godine umirovljenicima i korisnicima prava u sustavu socijalne skrbi dodijeliti božićnice.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.