Uspješna karijera
Novi uspjesi vodećih ljudi Zagrebačke pivovare
Dugogodišnja direktorica marketinga i članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare Anita Boltužić Kučić imenovana je direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima, u osam europskih zemalja u kojima kompanija posluje.
Na toj poziciji Anita Boltužić Kučić bit će odgovorna za cjelokupan portfelj Molson Coorsovih brendova, uključujući Staropramen, Carling International, AB-InBevove licencne i distribucijske brendove te sve lokalne core lager brendove, a odgovarat će glavnom komercijalnom direktoru Molson Coorsa za Europu.
Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala te je do najnovijeg imenovanja obnašala više dužnosti u sektoru marketinga i Nadzornom odboru Zagrebačke pivovare, čiji će i dalje biti član. Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. godine kao Junior Brand Manager, a već iduće godine promovirana je na poziciju Brand Managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. preuzima funkciju Brand Managera za Beck's, a 2006. postaje Marketing Manager za domaće brendove. Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008., a članicom Nadzornog odbora u srpnju 2013. godine.
U povodu najnovijeg imenovanja, Anita Boltužić Kučić je istaknula: „Sa zadovoljstvom sam prihvatila ovaj novi profesionalni izazov i mogućnost daljnjeg rasta unutar kompanije Molson Coors. Veselim se učenju o novim tržištima i različitim brendovima te jačanju veze svakog pojedinačnog brenda i njegovih potrošača kako u Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama."
Na mjesto direktora marketinga Zagrebačke pivovare imenovan je Darko Ivančević, dosadašnji Marketing Manager za core brendove Zagrebačke pivovare. Darko Ivančević donosi bogato komercijalno iskustvo koje je stjecao na svojim dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari kao i tijekom karijere u kompanijama u kojima je radio prije dolaska u Pivovaru, Plivi i Hendalu. Darko Ivančević došao je u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade. Godine 2011. prelazi u odjel Marketinga, gdje preuzima mjesto Marketing Managera za core brendove.
Odjel Marketinga Zagrebačke pivovare tijekom proteklih godina postigao je iznimne uspjehe kao rezultat rada vrhunskog tima. Pokrenuti su mnogi iznimno uspješni projekti, inovacije i kampanje, uključujući višestruko nagrađivanu nogometnu platformu, lansiranje novih brendova te uvođenje novih pakiranja za portfelj Ožujskog piva.
Sve je to pridonijelo znatnom rastu zdravlja hrvatskog piva broj 1 - Ožujskog piva te rastu tržišnog udjela Zagrebačke pivovare, lidera na hrvatskom pivarskom tržištu u svim cjenovnim segmentima.
Vezane vijesti
-
Glasnogovornica Zagrebačke pivovare Tina Puhalo povrdila je za Bussines.hr promjenu vlasništva. Dodala je da u Pivovari trenutačno prikupljaju podatke nakon čega će javnost izvijestiti o detaljima
-
Ministar Šime Erlić uručio je u ponedjeljak, 3. lipnja 2024. godine u Mostaru ugovore u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za 2024. godinu. Uručeno je 88 ugovora o financiranju projekata u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijuna eura.
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
Izdvojeno
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković rekao je u petak u Zagrebu da Hrvatska želi da proces dijaloga između Kosova i Srbije dovede do normalizacije odnosa i međusobnog priznanja, no njegov kosovski kolega Albin Kurti je kazao da je za to potrebna "normalna Srbija", koja trenutno nije "demokratska".
-
„Kao što pomorci, boreći se s valovima, brodom sigurno uplove u porat, tako i CTG aparat, koristeći ultrazvučne valove, pomaže pri sigurnom porodu“; tako je ravnatelj Pomorske škole Zadar, Marin Perinić, sasvim lijepo dočarao još jednu u nizu donacija svoje škole usmjerene prema Općoj bolnici Zadar, točnije Službi za ginekologiju i opstetriciju.
-
Čovjek je ključ uspjeha u turizmu - poruka je akcije "Nasmiješeno sunce" kojom su nagrađeni najuspješniji u ostvarenju protekle turističke sezone.
-
Iz zadarskog rodilišta stiže jedna lijepa vijest; zaključno s jučerašnjim danom brojimo ukupno 1.403 rođene bebe i sasvim ćemo sigurno do konca godine nadmašiti brojku od 1.421 djeteta koliko je rođeno u 2023.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.