Akcija "Kupujmo hrvatsko" usmjerena na turizam
Hrvatska gospodarska komora proteklih je godina osvještavala građane o važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Ovogodišnju je akciju "Kupujmo hrvatsko" usmjerila na turizam. Premalo je, naime, domaćih hrvatskih proizvoda u našim hotelima, javlja HRT
Sladoled, pivo i voda - u našemu su turizmu iz domaće proizvodnje. No to nije slučaj s ostalim prehrambenim proizvodima.
Kao najveći proiozvođači vidimo da potrošnja hvratske uzgojne ribe raste, no turistima serviramo oko 45% ribe iz izvoza. Isto je s janjetinom i tjesteninom. Tek je polovica proizvoda koji se plasiraju putem našeg turizma iz domaće proizvodnje.
Ako je hrvastki sir 30,40 % skuplji od uvoznog, ako su hrvatska pileća ili pureća prsa isto toliko skuplja od Brazliskih onda treba stvoriti uvijete kako da budu konkurentni, smatra Goran Fabris iz hotelijerske tvrtke Maistra, Rovinj.
To je zadaća mjerodavnih ministarstava i insititucija. U onome turizma, kažu, da postoje načini veće zastupljenosti domaćih proizvoda. Hrvatska gospodarska komora predlaže posebne oznake za hotele koji su usmjereni na domaće proizvode.
Vezane vijesti
-
-
Povodom obljetnice još jednom je naglašena važnost u očuvanju domaćih proizvoda i radnih mjesta
-
-
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.