Biznis

Potvrđeno

Odzvonilo lošoj praksi: Hrvatska dobiva Registar potrošača

 Odzvonilo lošoj praksi: Hrvatska dobiva Registar potrošača

Vlada je u proceduru poslala nacrt prijedloga Zakona o zaštiti potrošača kojim bi po prvi put trebali dobiti Registar potrošača.

Razlog donošenja, osim implementacije europskih direktiva, je i ocjena Europske komisije da je Hrvatska u niz područja prekršila nepoštenu poslovnu praksu, naveo je ministar Ivan Vrdoljak.

"Intencija je zaštititi potrošače, posebno ranjive skupine, djeca, populacija starije životne dobi, a koje su u praksi trgovci često telefonski kontaktirali, nudili im svoje proizvode i usluge ne obraćajući pažnju na vrijeme i učestalost pozivanja.

Slijedom navedenoga, u skladu s praksama zemalja članica poput Njemačke, Italije, VB, Belgije, predlaže se osnivanje registra u kojeg će se potroači koji ne žele primati takve pozive ili poruke upisati svoj broj telefona, da trgovci prije nego što ih kontaktiraju telefonom ili porukama, morat će provjeriti da li je potrošač upisan u registar odnosno želi li primati njihove promidžbene poruke odnosno obavijesti", rekao je Vrdoljak.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.