Cilj - digitalizirati cijeli sektor kupovine karata
Vollo.net digitalizirao kupovinu autobusnih karata
Kupovina karata prije putovanja često stvara nepotreban stres. Potrebno je naći odgovarajuću liniju, prijevoznika, usporediti karte, rezervirati ih, preuzeti prije samog polaska, čekati u redu ili pripremiti gotovinu za plaćanje.
Novi internetski servis Vollo.net svemu je tome doskočio te je sve to sada moguće učiniti kroz samo nekoliko klikova putem računala ili mobitela. Vollo.net za sada je na jednom mjestu objedinio vodeće autobusne prijevoznike koji posluju unutar Republike Hrvatske no u skoroj budućnosti usluga će se proširiti na regiju, ali i na ostale oblike međugradskog prijevoza, najavljuju jedni od njegovih osnivača Marko Jukić i Darko Škulj.
"Kako i sami često putujemo, prepoznali smo problem s kojim se susreću svi korisnici autobusnog prijevoza, ali i drugih oblika prijevoza i odlučili ga riješiti."
"Autoprijevoznici su itekako svjesni digitalizacije tržišta i novih trendova kod putovanja tako da su naše rješenje sa zadovoljstvom prihvatili. Trenutno smo na razini Hrvatske sklopili suradnju s preko 80% prijevoznika koji su odmah prepoznali benefite koji im nudi ovakav sustav prodaje karata." , kazao je Marko Jukić, Izvršni direktor ovog servisa koji je iskustvo stekao radeći globalno u najvećem svjetskom eCommerce inkubatoru - Njemačkom Rocket Internetu.
Za jednostavno i intuitivno sučelje, optimizirano za sve uređaje zadužen je Darko Škulj, višestruko nagrađivan UX/UI dizajner koji je u ovaj start-up došao iz nekih od vodećih hrvatskih tvrtki za mobilna i web rješenja - Five i Infinum i koji uskoro najavljuje izlazak Android i iOS aplikacije koje će Vollo.net učiniti još dostupnijim i jednostavnijim za korištenje.
Trendovi u svijetu pokazuju kako je kupovina karata Online u stalnom porastu, dok se kod nas taj trend tek treba zaživjeti, pa je tako cilj koji je ovaj mladi tim stavio pred sebe jako ambiciozan - digitalizirati cijeli sektor kupovine karata.
Prvi rezultati su više nego impresivni, govori podatak to što im je pošlo za rukom jer uoči samog vrhunca turističke sezone bilježe rast od čak 400%!
Osim jednostavnosti, brzine i dostupnosti 24/7, Vollo.net korisnicima pruža i brojne druge benefite kao što su rezervacija povratnih karata, ostvarivanje popusta te pristup inače teže dostupnim informacijama, primjerice o cijeni prijevoza prtljage, postojanju Wi-Fi mreže u busu i slično.
Vezane vijesti
-
Hrvatska je kao i svih 27 članica EU-a po novoobjavljenom DESI indeksu Europske komisije napredovala u digitalizaciji gospodarstva i društva, no umjereno, za jedno mjesto, te je sada na 19., a najveći pomak ostvarila je u povezivosti, većinom zbog ulaganja u mreže i 5G.
-
Kad bi postojale Olimpijske igre za putovnice, Japan ne bi bio samo domaćin, uvjerljivo bi pobijedio na tom natjecanju, piše CNN prenoseći izvještaj Henley Index koji od 2006. rangira putne dokumente 199 zemalja.
-
Srednje škole u svim županijama i viši razredi osnovnih škola u četiri županije od ponedjeljka će nastavu pratiti online, izvijestilo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
-
Domaćih turista koji su po Hrvatskoj lani dolazili individualno u komercijalne smještajne objekte bilo je 1,2 milijuna ili devet posto više
Izdvojeno
-
Odlične vijesti za Hrvatsku stižu iz Londona, točnije iz Wanderlusta, jednog od najuglednijeg britanskog medija specijaliziranog za putovanja.
-
(VIDEO) U hotelu A'mare večeras započinje lijepa humanitarna priča zadarskih Lionsa. Sudjelujte i vi!
-
Misterij snimke stare gotovo četiri desetljeća konačno je riješen. Umjetnici nisu ni znali da tisuće ljudi traži njihovu pjesmu na internetu.
-
Kako su izlazne ankete u SAD-u počele upućivati na drugo predsjedništvo Donalda Trumpa, mnogi Amerikanci već su počeli tražiti drugu vrstu izlaza: odlazak u inozemstvo.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.