Biznis

S novom vlasničkom strukturom

Hypo banka mijenja ima - Postaje Addiko Bank

Hypo banka mijenja ima - Postaje Addiko Bank

Addiko Bank je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria od 11. srpnja početi poslovati u Hrvatskoj i na ostalim tržištima.

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta, navode iz Addiko banke.

"Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati", izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.

Fokus na građanima te malom i srednjem poduzetništvu

Brend Addiko je nastao na temeljima opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom Prophet.

"Novi brend označava pozitivnu promjenu budući da predstavlja prvi dan naše budućnosti. I kao takav, ključni je dio naše poslovne strategije koja se prvenstveno fokusira na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom. Predstavljanje novog brenda nije kraj projekta rebrendinga nego početak našeg uzbudljivog putovanja i poboljšavanja naših usluga, kreditnih procesa, ključnih poslovnih pokazatelja, jačanja naše digitalne ponude i gradnje nove, usmjerenije, učinkovitije te jasnije, jednostavnije i izravnije banke. Banke s kojom će klijenti željeti poslovati i na koju će zaposlenici biti ponosni", zaključio je Ulrich Kissing.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.