Opsežna analizu snage hrvatskog turističkog brenda
Na Danima hrvatskog turizma predstavljena snaga hrvatskog turističkog brenda
U sklopu prvog dana manifestacije „Dani hrvatskog turizma", tradicionalnog skupa turističkih djelatnika koji se ove godine održava 26. i 27. listopada u Bolu na otoku Braču, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić predstavio je opsežnu analizu snage hrvatskog turističkog brenda, kao i predviđene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice za 2017. godinu. Tako je direktor Ivičić, u sklopu prezentacije „Nacionalni turistički brend - mjerenje učinkovitosti i smjernice za 2017.", naglasio da je istraživanje o snazi brenda hrvatskog turizma iz 2013. godine pokazalo da je njegova snaga bila nedostatna, s iznimkom ograničenog broja tržišta. Naime, od ukupnog potencijala od 258 milijuna osoba, njih čak 43 posto nije bilo svjesno hrvatske turističke ponude. Procjenjuje se da je hrvatsku turističku ponudu prepoznavalo oko 147 milijuna ljudi, ali njih čak 55 posto nije razumjelo ponudu i sam brend.
Kako je rekao direktor Ivičić, upravo je zbog toga Hrvatska turistička zajednica tijekom posljednje dvije godine krenula s primjenom novih brending i komunikacijskih strategija pritom uzimajući u obzir novi kozumerizam te novo gospodarsko, sociološko i kulturološko okruženje. Važnu ulogu u navedenim procesima ima i krovni komunikacijski koncept sa sloganom „Hrvatska, puna života" koji se već godinu dana uspješno primjenjuje. Glavni cilj navedenog koncepta je pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih odredišta s bogatom i raznovrsnom ponudom, odnosno kao cjelogodišnju destinaciju s jakim turističkim brendom. Da novi pristup promotivnim aktivnostima daje rezultate pokazuju i istraživanja iz 2016. godine prema kojima je, u odnosu na 2013. godinu, svjesnost o hrvatskom turističkom brendu porasla za 23 posto, dok je samo razumijevanje brenda poraslo za 16 posto.
„Tijekom 2016. godine postigli smo značajna povećanja svjesnosti brenda Hrvatske kao turističke destinacije. Samim time su istovremeno ojačale i sve druge sastavnice brenda pa čak i one dimenzije u kojima Hrvatska turistička zajednica nema direktnu mogućnost utjecaja. Upravo je to dobar znak uspješnog djelovanja ostalih turističkih dionika jer samo zajedničkim djelovanjem možemo mijenjati percepciju turista. Naime, Hrvatska je dominantno prepoznata kao ljetna destinacija u koju turisti dolaze s glavnim motivom sunca i mora. Upravo je navedeni motiv dolaska u 2013. godini bio ključan za gotovo 70 posto turista, a tijekom 2016. godine sunce i more je bilo glavni motiv dolaska za oko 63 posto turista. Navedeni pad ukazuje na činjenicu kako strani turisti hrvatske destinacije sve više prepoznaju i po ostalih turističkim proizvodima i to nas posebno veseli", zaključio je direktor Ivičić.
Vezane vijesti
-
Hrvatska je proglašena najboljom destinacijom za obiteljski odmor u 2017. godini za ruske turiste!
-
-
-
Izdvojeno
-
Održani su izbori za predsjednika Nogometnog saveza zadarske županije. Kandidati Jurica Buljat i Reno Sinovčić dobili su jednak broj glasova- njih 16, stoga će se organizirati novi izbori.
-
Premijer Andrej Plenković rekao je danas u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, na svečanom uručivanju 19 ugovora za projekte vodnog gospodarstva, da je vlada od 2016. do 2024. uložila 4.4 milijarde eura u projekte vodnog gospodarstva, iz različitih izvora financiranja
-
Hrvatska narodna banka (HNB) je u najnovijim makroekonomskim projekcijama objavljenima danas blago naviše revidirala prognozu rasta inflacije u ovoj godini, a naniže procjenu rasta realnog BDP-a, u oba slučaja za 0,2 postotna boda
-
Matica umirovljenika Grada Paga organizira jednodnevni izlet u Imotski u utorak, 25. ožujka
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.