Zabava

razgovor s direktorom sc višnjik

Na zadarskom klizalištu možete se zabaviti, najesti, ali i proslaviti rođendan!

Na zadarskom klizalištu možete se zabaviti, najesti, ali i proslaviti rođendan!

U prvom izdanju klizališta bilo je 17 tisuća prodanih ulaznica za organizirano klizanje i za druge sadržaje, u prosjeku dnevno 300 dnevno. S obzirom na proširenje ponude u drugom izdanju očekujemo nešto više posjetitelja nego u prvom, kaže nam direktor SC Višnjik, Denis Karlović.

S direktorom smo kratko porazgovarali uoči samog otvorenja klizališta, evo što smo doznali!

Ima li promjena ove godine u smislu kapaciteta šatora i opreme?

- Pod šatorom na Višnjiku je 600 metara četvornih pod ledom. U trima pagodama bit će smješteni sportska oprema (klizaljke i slično), a ugostiteljska ponuda bit će na vrhunskoj razini jer je sklopljen ugovor s Turisthotelom.

Osim toga, postavljeni su i različiti uređaji za zabavu i za igre. U posebnoj kućici moći će se platiti klizanje, unajmljivanje klizaljki i „meda“ koji će služiti za ispomoć manje vještim klizačima.

Višnjik je definitivno zadarski dom sporta i susreta. Advent na Poluotoku imat će svoju publiku, ali pokazalo se lani da je klizalište dobro izmjestiti u drugi dio grada. Kako je koncipiran program za različite generacije?

- Program klizališta i sve druge informacije možete vidjeti na linku.

Možete li nam već sada reći tko su suradnici u programu na klizalištu, udruge, pojedinci, klubovi...

- Partner u programu klizališta, kao i u prvom izdanju, je Inline hokej klub Bura iz Zadra.

Neizostavni dio bit će gastro ponuda?

- Gastronomska ponuda dogovorena je s Turisthotelom i bit će prikladna za cijelo razdoblje rada klizališta.

Hoće li biti događanja poput tematskih večeri/disko na klizalištu i sl.? Hoće li biti moguće organizirati npr.proslavu rođendana na klizalištu?

- Da, bit će moguće organizirati i rođendana na klizalištu; mobitel za informacije 099 608 69 77.

Imate li podatak/procjenu o tome kakva je posjećenost klizališta tijekom Adventa odnosno koliko ljudi "prodefilira" prostorom?

- U prvom izdanju klizališta bilo je 17 tisuća prodanih ulaznica za organizirano klizanje i za druge sadržaje, u prosjeku dnevno 300 dnevno. S obzirom na proširenje ponude u drugom izdanju očekujemo nešto više posjetitelja nego u prvom.


Reci što misliš!