ULTRA Europe: Bit ćemo najveći i najposjećeniji festival u Europi
Priča koja je započela prije samo pet godina. Priča o festivalu elektroničke glazbe u srcu Splita u koju mnogi nisu vjerovali. Ali nakon samo pet godina, upravo je ova priča zvana ULTRA Europe postala daleko najvećom manifestacijom ikad organiziranom u Hrvatskoj.
Brojke kažu ovako – više od 700.000 posjetitelja iz 146 zemalja svijeta, preko 500 milijuna kuna ukupne potrošnje koju festival generira svake godine i više od milijardu impresija kroz različite medijske kanale čime su Grad Split i Hrvatska postavljeni na svjetsku kartu najpoželjnijih destinacija u svijetu kada govorimo o glazbenom turizmu.
Impresivne rezultate koje je festival ostvario ovih je dana potvrdila i Vlada Republike Hrvatske dajući ogroman vjetar u leđa domaćim organizatorima, tvrtki MPG Live, koja upravo na krilima ovog priznanja ulazi u novi petogodišnji ciklus. A cilj je vrlo jasan – postati najvećim i najposjećenijim festivalom u Europi!
Predstavljeni planovi za novi petogodišnji razvojni ciklus festivala
„ULTRA Europe kreće u novi petogodišnji razvojni ciklus i s ponosom mogu reći da smo zacrtali vrlo ambiciozne ciljeve. Želimo postati najvećim glazbenim festivalom u Europi do 2022. godine koji godišnje ostvari više od milijardu kuna dodatne potrošnje. Da bismo u tome uspjeli, moramo privući više od 180.000 posjetitelja u Split što nije jednostavan zadatak. No, zahvaljujući našim vjernim sponzorima i partnerima siguran sam da ga je moguće ostvariti. Zahvaljujem se Vladi Republike Hrvatske koja je prepoznala učinke festivala i koja je potvrdila da će nas snažno podržavati u postizanju naših ciljeva“, poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live te dodaje: „Ono što volim reći je da ULTRA Europe ostvaruje rezultate kao i Olimpijske igre za zemlju domaćina ali bez milijardi kuna ulaganja. Razlika je i u tome što se ove “glazbene Olimpijske igre“ dešavaju svake godine, a Hrvatska ponosno može reći da je jedina zemlja domaćin u cijeloj Europi.“
Tvrtka MPG Live uspjela se izboriti da festival ostane u Hrvatskoj još pet godina, a dogovorena strateška suradnja s hrvatskom Vladom, HTZ-om, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te ostalim partnerima, zasigurno će pomoći da se u budućnosti ostvare još bolji rezultati.
„Velike međunarodne manifestacije dokazano imaju veliku promotivnu vrijednost za cjelokupni hrvatski turizam. Festival ULTRA Europe ima atribut svjetski poznate atrakcije koja pridonosi stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te tako izravno i pozitivno utječe na konkurentnost naše zemlje na Mediteranu, ali i u svijetu. Upravo smo zato i ove godine ponosni partneri festivala zbog kojeg će Hrvatska, Split te ostale destinacije Splitsko-dalmatinske županije biti u fokusu ljubitelja elektronske glazbe diljem svijeta“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Da je festival u proteklih šest godina značajno utjecao na gospodarsku i turističku sliku Splita i Splitsko-dalmatinske županije, još su jednom potvrdili predstavnici Županije, Grada Splita te turističkog sektora. „Iznimno sam zadovoljan što se festival ULTRA Europe potpuno udomaćio u našoj županiji. S festivalom se poklopilo i buđenje turizma kako u gradu Splitu, tako i u okolnim mjestima naše županije. Nadam se da se organizatori neće zaustaviti samo na Splitu, Braču, Hvaru i Visu, već da će otkriti ljepote naše Zagore i predivne prostore Cetinske i Imotske krajine, a u tome smo kao Županija itekako spremni pomoći“, poručio je Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije koji je dodao da će i ove godine pomoći organizaciju kako financijski tako i organizacijski u vidu smještaja, liječničkih, interventnih i svih službi koje su neophodne za nesmetano i sigurno održavanje festivala.
„Iako je prije samo deset mjeseci održavanje festivala visilo o koncu jer su bili izbori te nije bilo Gradskog vijeća, ULTRU smo zahvaljujući predanom radu svih gradskih službi te povjerenju i vjerodostojnosti tvrtke MPG svi zajedno spasili. Danas, niti godinu dana kasnije, stigla je i podrška Vlade Republike Hrvatske te mislim da možemo biti potpuno zadovoljni i mirni što ćemo sljedećih pet godina ostati domaćini ovom velebnom događaju u našem Splitu, sa svom infrastrukturom i pozitivnim posljedicama koje festival donosi za naše gospodarstvo i turizam“, izjavio je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Splita.
Da se ustrajno gradi slika destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine potvrdio je Joško Stella ispred TZ Splitsko-dalmatinske županije te je naglasio da je događanje poput festivala ULTRA Europe prilika da se promovira puno širi prostor od samog mjesta održavanja. A da je već nekoliko godina festival razlog zbog kojeg su u širem okruženju od Makarske do Omiša turistički kapaciteti popunjeni u vrijeme održavanja festivala, te da slike s Poljuda i otoka koje su obišle svijet daju ogroman marketinški efekt na ciljanu publiku diljem svijeta istaknula je Alijana Vukšić, direktorica TZ Split koja je i još jednom potvrdila da je Split uistinu postao grad događanja i velike glazbene manifestacije te, prije svega, dobar i spreman domaćin.
Destination ULTRA sprema se za uistinu najveće i najbogatije izdanje o čemu govori i podatak o rekordnoj prodaji ulaznica. Jedan od noviteta ovogodišnjeg izdanja su “warm up“ partyji Countdown to ULTRA Europe koji će se organizirati u Zagrebu, Dubrovniku i Splitu. Otkrivena je i vijest koja će posebno obradovati poklonike domaće DJ scene.
Prvi put u povijesti, hrvatski DJ-i će nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici, a prvo ime koje je dobilo tu je hrvatsko-slovenski DJ dvojac Vanillaz, talentirani glazbenici koji imaju još jedan razlog za slavlje. Naime, prije par dana su saznali da će nastupiti i na glavnoj pozornici festivala ULTRA Korea te će tako biti zabilježeni kao prvi DJ-i iz naše regije koji su dobili priliku nastupiti na najvećoj pozornici bilo kojeg ULTRA festivala u svijetu. „Zaista je predivno da smo dogurali do nastupa na glavnim pozornicama festivala ULTRA Europe i ULTRA Korea i ponosno mogu reći da se sav naš trud i rad proteklih godina isplatio. Pred nama je bilo puno izazova i zahvalni smo Joeu Bašiću i njegovom timu što su nam omogućili da se ostvari naš san. Festivali kao ULTRA nas artiste stavljaju na svjetsku mapu elektroničke glazbe i pravi su blagoslov. Dat ćemo sve od sebe da predstavimo naše dvije države, Hrvatsku i Sloveniju u najboljem mogućem svjetlu“, izjavio je Marko Bucić.
Domaćim su organizatorima iznimno važni hrvatski posjetitelji kao neizostavan dio ambijenta i energije koja se stvara svake godine. Kako bi došli u što većem broju, s vjernim su partnerima organizirali razne promocije kako bi im olakšali kupnju ulaznica.
„Heineken je uz ULTRA Europe još od prvog izdanja jer smatramo da pivo i zabava odlično idu zajedno. Tako ćemo po šesti put zaredom svojim odraslim potrošačima ponuditi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu. Osim što smatramo da je umjerenost cool, ove godine ćemo posjetiteljima omogućiti i dodatan odabir – Heineken 0.0 – vrhunsko bezalkoholno pivo, izvanrednog okusa u kojem se može uživati u baš svim prilikama pa i na najjačim glazbenim događajima poput ovog“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.
„Velika događanja poput festivala ULTRA Europe zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata, a upravo je boom festivalskog turizma u Hrvatskoj zaslužan i za popularizaciju inovativnih načina plaćanja. Zato korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu ULTRA Europe osiguravamo brojne pogodnosti – popuste pri kupnji ulaznica, festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a svojim karticama mogu plaćati i u ugostiteljskim objektima na festivalu te ostvariti popust na kupnju brendiranih predmeta“, istaknula je Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku. „Osim toga, festival smo uključili i u našu platformu Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia) pa korisnici Mastercard kartica mogu doživjeti i ekskluzivan VIP pristup backstageu.“
Sve informacije o festivalu ULTRA Europe mogu se pronaći na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.
Vezane vijesti
-
Prvi GO! Festival održat će se 9. i 10. studenoga 2024. na području Obrovca i Gračaca, a donosi bogat program aktivnosti koji spaja prirodu, kulturu i gastronomiju podvelebitskog kraja. Festival je osmišljen s ciljem privlačenja šire publike, posebice obitelji s djecom i prijatelja, kako bi zajedno uživali u netaknutoj prirodi, povijesnim znamenitostima i tradicionalnim jelima ovoga kraja.
-
7. prosinca održat će se “Degustacija mladih vina i maslinovih ulja, Nadin 2024.“ Radi se o tradicionalnoj šesnaestoj degustaciji, koja se održava povodom dana Sv. Nikole putnika i na kojoj poseban značaj dajemo autohtonim sortama Maraštini i Plavini.
-
Predavanja organiziramo u partnerstvu sa Zavodom za javno zdravstvo Zadar, Službom za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti.
Izdvojeno
-
U subotu, 7. prosinca održat će se “Degustacija mladih vina i maslinovih ulja, Nadin 2024.“
-
Namjera je osigurati dio sredstava za provođenje nužno im potrebnih fizikalnih terapija. Sredstva se prikupljaju od prodaje ulaznica na izložbu i prodanih umjetnina na njoj.
-
Sve ulaznice za utakmicu 8. kola AdmiralBet ABA lige između Zadra i Cedevita Olimpije koja će se igrati u dvorani Jazine subotu, 9. studenog s početkom u 17 sati su prodane!
-
U subotu, 9.studenog 2024. godine održat će 31. sastanak pedijatara Dalmacije u organizaciji Hrvatskog liječničkog zbora, Hrvatskog pedijatrijskog društva i Odjela za pedijatriju Opće bolnice Zadar.
Reci što misliš!