#fun
Deset zabavnih ilustracija koje će velika većina žena razumijeti
Ponekad se čini kako muškarci i žene ne mogu biti na istoj valnoj duljini.
Nekima ženama uopće nije jasno čemu tolika drama kada muškarci gledaju neku utakmicu. S druge pak strane muškarci ne mogu dokučiti razlog zbog kojeg bi djevojka najradije propala u zemlju ako u društvu netko nosi istu haljinu.
U stvari, svi mi živimo u vlastitom svijetu – svijetu koji nama ima smisla na način koji ne može imati smisla nikome drugome.
Evo 12 trenutaka s kojima će se sigurno poistovjetiti velika većina ženae.
Vezane vijesti
-
U Centru za kulturu Gozdenica grada Novalje održano je predstavljanje udruge Žene za otok Pag.
-
Prema nedavnim istraživanjima od celulita trpi približno 80 posto žena razvijenoga svijeta i potrebno ga je shvatiti ne samo kao estetski već i kao zdravstveni problem
-
Planetarno popularna "baka performansa" Marina Abramović 1975. je snimila video u kojem se češlja, doslovno trga svoju gustu crnu kosu četkom i ponavlja riječi "artist must be beautiful".
-
Jeste li primijetili onih par tvrdoglavih dlačica na trbuhu koje se baš vide? Onda vam vjerojatno treba i neki prijedlog kako ih se riješiti.
Izdvojeno
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Motoristi će razveseliti djecu svojim dolaskom, prigodnim poklonima i zajedničkim druženjem.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
Reci što misliš!