Zabava

Automobilizam

Opel Corsa OPC: najsnažnija Corsa svih vremena

Opel Corsa OPC: najsnažnija Corsa svih vremena

Najjača izvedba Opel Corse ikada biti će dostupna kod ovlaštenih Opelovih partnera već krajem ovog mjeseca

Opel se sa novom Corsom OPC ubacuje u najvišu brzinu. Nakon izlaska na tržište četvrte generacije Opelovog najprodavanijeg modela, verzija OPC koja se sada pojavila vrhunska je ilustracija Corsinog dinamičnog karaktera. Agilnost najviše kvalitete te izvrsna upravljivost osiguravaju pravi užitak u vožnji.

Corsin 1,6-litarski turbo motor sa 141 kW/192 KS ubrzava ovo kompaktno vozilo s trima vratima od 0 do 100 km/h za samo 7,2 sekunde te omogućava maksimalnu brzinu od 225 km/h. Okretni moment od 230 Nm prenosi se na prednje kotače pomoću mjenjača sa šest stupnjeva koji je u standardnom paketu opreme. Osim toga, funkcija "overboosta" može prema potrebi privremeno povećati okretni moment za oko 15%, na 266 Nm, pružajući tako i odgovarajuće povećanje dinamike. Corsa OPC troši 7,9 litara goriva na 100 km, što je umjereno u ovoj klasi i za ove performanse.

Sportske linije Corse s trima vratima još su naglašenije u varijanti OPC. Krovni spojler kao i robusni prednji i stražnji branici s izraženim otvorima za zrak čine da OPC plijeni poglede svih. Elementi poput zatamnjenog difuzora s integriranom trokutastom centralno smještenom ispušnom cijevi te posebno dizajniranih vanjskih retrovizora samo su neki primjeri koliko je pažnje posvećeno detaljima pri osmišljavanju Corse OPC.

Unutrašnjošću Corse OPC također dominira sportski duh. Osim kvaka karakterističnih za liniju OPC, posebnu pažnju privlače instrumenti obrubljeni kromiranom trakom s crvenim pokazivačima te u ovisnosti o boji presvlaka, plavo ili srebrno obrubljeni otvori za zrak i sportski upravljač presvučen kožom. Posebno su dojmljiva nova sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu koja su zajednički razvili Opel i Recaro.

Podvozje Corse OPC ima jedinstven i naglašeno sportski karakter, te je fino ugađanje izvedeno na stazi Nürburgring Nordschleife. Najbitnija poboljšanja su novougođeni amortizeri, podvozje spušteno 15 mm te veći stabilizator. Standardni sustav ESP kojeg je moguće deaktivirati također je usklađen s Corsinim sportskim karakterom. Nova Corsa OPC standardno dolazi sa 17-colnim aluminijskim naplatcima s gumama 215/45 R17, dok su 18-colni naplatci i gume veličine 225 dostupni kao opcija. Veliki 16-colni sustav kočnica s kočničkim čeljustima u plavoj boji zadužen je za besprijekorno usporavanje - samoventilirajuće 308-milimetarske prednje disk-kočnice te 264-milimetarske disk-kočnice straga.

Nakon ovoliko fantastičnih činjenica o ovom odličnom malom sportskom automobilu, svim zainteresiranima još samo treba kazati kako će prvi modeli bit dostupni kod ovlaštenih Opelovih partnera krajem ovog mjeseca.


Reci što misliš!