Glazba
'Srce nije kamen' najslušanija domaća pjesma
Uz redovni izvještaj o prihodima od tantijema, ZAMP - Služba za zaštitu glazbenih autorskih prava, predstavio je i pjesme koje su se najviše izvodile prošle godine, najprodavanije albume pa čak i najtraženije ringtonove.
Tako je najizvođenija domaća pjesma na radio i TV-postajama u 2006. bila 'Srce nije kamen' koju izvodi makedonski pjevač Toše Proeski, (Miro Buljan/Antonija Šola), dok su dva najprodavanija domaća albuma u protekloj godini bili Gibbonijev 'Unca Fibre' i Thompsonov 'Bilo jednom u Hrvatskoj'.
Najtraženije zvono za mobitel bila je Severinina eurovizijska poskočica 'Moja štikla'
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
U predivnom ambijentu Vukovara, srcu Vukovarsko-srijemske županije, večeras je održana dodjela godišnje nagrade SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award.
-
Krajnji rok za polaganje prisege novog starog predsjednika Republike Zorana Milanovića, koji je s gotovo 75 posto glasova uvjerljivo pobijedio na predsjedničkim izborima, jest 18. veljače, no zasad još nije poznat točan datum i mjesto gdje će se svečanost inauguracije održati.
-
Novi alat umjetne inteligencije u Ujedinjenom Kraljevstvu pronalazi bolest srca ljudi prije nego što uopće imaju simptome, piše u subotu njemačka agencija dpa.
-
Dvorana HNK Zadar je čak dva puta bila rasprodana s predstavom koja je poučna za sve, posebno za mlade.
Reci što misliš!